۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
بورس مازندران روی خط صعود
بازار بررسی کرد؛

بورس مازندران روی خط صعود

ساری- معاملات بازار بورس در مازندران روی خط صعود قرار گرفت و حجم داد و ستد برای دومین هفته در سال جاری از هزار میلیارد ریال گذشت.

به گزارش خبرنگار بازار، پس از ماه ها منفی و قرمز بودن، بازار شیشه ای مازندران برای دومین هفته در سال جاری با رشد و صعود مواجه شد و ارزش داد وستد در این تالار از هزار میلیارد ریال فراتر رفته است.

علی جعفری مدیر بورس منطقه ای مازندران در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی هفته جاری بیش از ۱۲۰ میلیون و ۹۶۶ هزار و ۹۹۵ سهم به ارزش بیش از هزار و ۷۷ میلیارد ریال در بورس استان داد وستد شد، افزود: ارزش ریالی سهام خریداری شده ۴۲۵ میلیارد ریال و ارزش فروش سهام ۶۵۱ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار داشت: در این هفته سهام شرکت های گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری،صندوق سرمایه گذاری اعتماد آفرین پارسیان، صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت کمند و بانک آینده بیشترین ارزش معاملات استان را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: ۴۹ درصد از کل سهام مبادله شده در این هفته مروبط به خرید و ۶۱ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

به گزارش بازار در هفته جاری شاخص قیمت با ۴۳ هزار و ۸۶۷ واحد افزایش نسبت به هفته قبل به یک میلیون و ۲۵۶ هزار و ۹۲۱ واحد رسید.

روند صعودی معاملات بورس مازندران از هفته قبل وارد فاز جدید شد و در هفته گذشته نیز هزار و ۱۹۷ میلیارد ریال داد و ستد انجام شده است.

کد خبر: ۹۶٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha