۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
۶۱ واحد تولیدی تعطیل در زنجان وارد چرخه تولید شده است
رئیس سازمان صمت زنجان:

۶۱ واحد تولیدی تعطیل در زنجان وارد چرخه تولید شده است

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: از سال ۹۷ تاکنون ۶۱ واحد تولیدی تعطیل استان مجددا وارد چرخه تولید شده و برای بیش از دو هزار نفر اشتغال ایجاد شده است. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی سه ماه سالجاری واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است،گفت:  از سال ۹۶ تاکنون  هم هیچ واحدی به واحدهای تولیدی تعطیل استان زنجان اضافه نشده است. 

وی اظهار کرد: از سال ۹۷ تاکنون ۶۱  واحد تولیدی راکد در استان زنجان وارد چرخه تولید شده و برای بیش از دو هزار نفر اشتغال ایجاد شده است. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان گفت: در استان زنجان جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به خوبی در محل واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار می شود و این استان عملکرد خوبی در فعال کردن واحدهای تولیدی در سطح کشور دارد. 

فغفوری با بیان اینکه واحد جی تی آی پارس روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری می رسد،تاکید کرد:  این واحد در زمینه فرآوری انواع توتون و تنباکو فعالیت خواهد کرد. 

وی ابراز داشت: ظرفیت تولید این واحد سالانه ۲۵ هزار تن انواع توتون پیش بینی شده و بیش از ۳۰ درصد از نیاز کشور را تامین خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه با راه اندازی این واحد تولیدی برای ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود، ابراز داشت: کاهش واردات مواد اولیه مورد نیاز برای تولید سیگارت، کنترل کیفی بیشتر، ایجاد ارزش افزوده بالاتر و انتقال دانش فنی فرآوری توتون  از اهداف مهم راه اندازی این واحد تولیدی در استان است.

فغفوری با بیان اینکه با راه اندازی این طرح صرفه جویی ارزی به میزان ۱۴ میلیون دلار برای کشور به همراه دارد،افزود: شرکت جی تی آی پارسیان در زمینه تولید انواع محصول دخانی در شهرستان سلطانیه مستقر است.

کد خبر: ۹۶٬۳۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha