۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
انجام ۲۷۰ هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در تعمیرات اساسی پارس جنوبی
مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی خبر داد

انجام ۲۷۰ هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در تعمیرات اساسی پارس جنوبی

بوشهر- سالاری، مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گازی پارس جنوبی از انجام ۲۷۰ هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در تعمیرات اساسی فازهای ۶ و ۷ و ۸ پارس جنوبی خبر داد.

بهزاد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی از بزرگترین و مهم‌ترین مناطق گازی جهان به شمار می‌رود و شاهد تلاش بانه‌روزی برای افزایش تولیدات مختلف در این مجموعه هستیم.

وی افزود: در تابستان امسال که شاهد افزایش چشمگیر دمای هوا و همچنین رطوبت بالای منطقه عسلویه هستیم و همچنین با توجه به گسترش مجدد ویروس کرونا، یک لحظه هم وقفه در تولید ایجاد نشده و با شتاب بسیار خوبی شاهد بهبود وضعیت تولید گاز و میعانات گازی در این مجتمع هستیم.

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گازی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: فازهای ۶ و ۷ و ۸ از فازهای مهم و موثر در تولید گاز در سطح مجتمع است و روزانه بیش از ۱۰۴ میلیون متر مکعب گاز در این فازها تولید و به شبکه سراسری ارسال می‌شود.

سالاری به تعمیرات اساسی در این پالایشگاه اشاره کرد و ابراز داشت: تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم مجتمع گازی با تلاش متخصصان داخلی و با تلاش شبانه‌روزی در کمتر از ۲ هفته با موفقیت انجام گرفت و تمامی شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل در این عملیات رعایت شد.

وی بیان کرد: انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات بر روی مشعل‌های پالایشگاه فازهای ۶ و ۷ و ۸ و همچنین انجام تعمیرات اساسی تجهیزات متعدد واحد تثبیت میعانات گازی فاز ۷ و تعویض مولکولارسیو درایرهای ردیف چهارم و مبدل‌های ردیف‌های گازی از جمله اقدامات موثر تعمیرات اساسی این پالایشگاه است.

سالاری گفت: همچنین انجام موفق عملیات ذخیره سازی LPG و همچنین انجام دقیق و بابرنامه نقشه‌برداری از شیرها و همچنین برخی از آیتم‌های مهم ابزار دقیق و برق در مناطق مختلف پالایشگاه نیز از دیگر اقدامات ارزشمند در این عملیات به شمار می‌رود.

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گازی پارس جنوبی از انجام ۲۷۰ هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در تعمیرات اساسی فازهای ۶ و ۷ و ۸ پارس جنوبی خبر داد و افزود: با توکل به خدا و با تلاش بی‌وقفه همکاران و با رعایت تمامی استانداردهای لازم، بیش از ۲۷۰ هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه چهارم مجتمع گازی انجام شد که نشانه کیفیت بالای این عملیات است.

کد خبر: ۹۶٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha