۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
تهیه و تولید ۱۰ هزار ماسک بهداشتی و قابل شستشو در آذربایجان شرقی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خبر داد

تهیه و تولید ۱۰ هزار ماسک بهداشتی و قابل شستشو در آذربایجان شرقی

تبریز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تهیه و تولید ۱۰ هزار ماسک بهداشتی و قابل شستشو در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب امین ‌زاده ظهر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار آذربایجان شرقی که در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد افزود: مشکلی در خصوص تولید ماسک در استان نداریم.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار ماسک بهداشتی و قابل شستشو در استان تولید می شود، ادامه داد: این ماسک ها پس از طی فرآیندهای لازم در اختیار معاونت غذا و دارو قرار می‌گیرد.

امین زاده سپس به تامین الکل در استان نیز اشاره داشت و افزود: الکل مورد نیاز برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده در استان تامین می شود و در حال حاضر مشکلی در این زمینه نداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: توان و ظرفیت صنایع استان در زمینه محلولهای ضدعفونی بالغ بر ۱۵۰ تن در روز است.

امین زاده سپس گفت: در هر یک از واحدهای صنعتی تولید کننده ملزومات بهداشتی اعم از محلولهای ضدعفونی کننده و ماسک یک نفر بازرس از معاونت نظارت و بازرسی سازمان مقیم خواهد شد. همه فرآیند تولید از ورود مواد اولیه تا محصول تولیدی و نهایتا مراکز عرضه مورد رصد قرار می گیرد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و با تامین الکل مورد نیاز این واحدها، ظرفیت تولید از این رقم نیز فراتر خواهد رفت.

کد خبر: ۹٬۶۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha