۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
تعطیلی فروشگاه های اقلام اساسی و ضروری مردم در استان مرکزی کذب است
استاندار مرکزی:

تعطیلی فروشگاه های اقلام اساسی و ضروری مردم در استان مرکزی کذب است

اراک- استاندار مرکزی با اشاره به اینکه شایعات برای سردرگم کرده مردم ساخته می شوند گفت: تعطیلی فروشگاه های اقلام اساسی و ضروری مردم در استان مرکزی کذب است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی آقازاده، ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه پدافند زیستی در جمع خبرنگاران در خصوص توزیع میوه شب عید اظهار داشت: مقرر شده بود که میوه عید در شهرستان‌ها هم هم‌زمان با مرکز استان از فردا ۲۶ اسفندماه طبق روال سال قبل داشته باشیم، اما تنها فرقی که امسال دارد این میوه را در مکان‌های گسترده‌تری به سبب این که تراکم و تجمع جمعیت کمتر باشد و همچنین بتوانیم در مدت ۳ تا ۴ روز کار توزیع را انجام دهیم، توزیع می‌کنیم.

آقازاده افزود: براساس گزارش سازمان صنعت و معدن، میوه امسال با کیفیت به نسبت بهتری نسبت به سال گذشته بوده و قیمت آن را هم براساس قیمت‌هایی که از تهران به ما اعلام شده تعیین کرده‌اند و امیدواریم بتوانیم میوه شب عید را بدون تجمعات و تراکم زیاد جمعیت توزیع کنیم.

وی با اشاره به طرح خلوت کردن خیابان‌ها و تعطیلی مراکز خرید گفت: از روز گذشته این طرح شروع شده، امروز بازار و تعدادی از اصناف غیرضرور بسته شده و دستفروشان را از روز گذشته با همکاری فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و نیروی انتظامی جمع‌آوری کردیم که آثار بسیار خوبی داشت.

استاندار مرکزی تعطیلی مغازه های فروش اقلام ضروری مردم را تکذیب کرد و گفت: این شایعات برای سردرگم کردن مردم ساخته می شوند و از اساس کذب هستند.

کد خبر: ۹٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha