۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
 ارزش واقعی سهام عدالت بیش از ۵۰ میلیون تومان است
رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت:

ارزش واقعی سهام عدالت بیش از ۵۰ میلیون تومان است

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور ارزش واقعی سهام عدالت را بیش از ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و از مردم خواست از فروش آن خودداری کنند.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت با بیان اینکه چند روز دیگر سود مرحله دوم پرداخت می شود، افزود: وعده دادند ظرف چند روز آینده و یا اواخر هفته جاری سود واریز شود.

و ی با اظهار اینکه دولت اقدامی غیرقانونی انجام داد، افزود: دولت سود را به حساب شرکت سپرده گذاری واریز کرد و با این حال قول دادند مرحله دوم به زودی واریز شود.

وی با عنوان اینکه افرادی که سود را دریافت نکردند، در مرحله دوم سود آنان واریز می شود، گفت: واریز یا عدم آن ارتباطی به سجامی بودن یا نبودن ندارد.

توکلی درباره ارزش سهام عدالت گفت: سهام ۵۳۲ هزار تومانی در روش مستقیم تقریبا ۱۱ میلیون تومان و در روش غیرمستقیم این قیمت بیشتر است.

وی درباره ممنوعیت فروش سهام عدالت اظهار داشت: برای جلوگیری از سودجویی و خارج کردن سهام از دست مردم، جلوی فروش سهام عدالت گرفته شد در حالی که قیمت واقعی سهام عدالت ۵۰ میلیون تومان است و پسندیده نیست این سهام به قیمت ۱۰ میلیون تومان فروخته شود.

توکلی با اظهار اینکه سهام در دولت آینده به قیمت واقعی خود خواهد رسید، گفت: افرادی که تاکنون وجه فروش سهام آنان واریز نشده می توانند نسبت به انصراف از فروش اقدام کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت کشور درباره جاماندگان سهام عدالت نیز گفت: در حال پیگیری از طریق فراکسیون سهام عدالت برای تعیین تکلیف وضعیت هفت میلیون جامانده سهام عدالت هستیم.

کد خبر: ۹۵٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha