۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
شیوع ویروس کرونا تاثیری بر صادرات استان مرکزی نداشته است
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی:

شیوع ویروس کرونا تاثیری بر صادرات استان مرکزی نداشته است

اراک- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی گفت: شیوع ویروس کرونا تاثیری بر صادرات استان مرکزی نداشته است.

منوچهر توسطی در گفتگو با خبرنگار بازار، از تجهیز یک کارگاه تخصصی تولید ماسک و روپوش با همکاری اتاق اصناف و اتاق بازرگانی استان مرکزی خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه با ۱۵۰نفر در حال فعالیت است.

متوسطی با بیان اینکه مشکلات و مسائل ناشی از شیوع ویروس کرونا در تولید تاثیر منفی داشته و مراودات مالی، پرداختی‌های پرسنل، انجام تعهدات و برنامه‌ریزی‌ها برای آینده را سخت دچار مشکل کرده است گفت: از تمامی فعالان صنعتی، بازرگانی، معادن و کشاورزان استان می خواهیم از تمام ظرفیت های موجودشان برای ریشه کن شدن این ویروس استفاده کنند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی فرآیند تولید را با چالش مواجه کرده و اقلام بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضدعفونی کننده دچار کمبود شده اند گفت: رعایت فاصله ۲ و نیم متری کارگران با یکدیگر از سوی نیز فعالیت را سخت کرده، اما تاکنون تاثیری بر صادرات استان نداشته و گواهی‌های صادراتی همچنان از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی صادر می‌شود.

کد خبر: ۹٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha