۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اختصاص یافت
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد:

۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اختصاص یافت

یاسوج- رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، علی سلحشوری بعدازظهر یکشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در محل استانداری افزود: مبادله موافقت نامه این اعتبارات انجام شده و دو میلیارد ریال به صورت مستقیم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  و ۱۰ میلیارد ریال نیز در اختیار مدیریت بحران استانداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مدیران، نهادها و سازمان ها بر اساس مصوبه و دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت موظفند هرگونه اقلام بهداشتی مورد نیاز همچون ماسک، دستکش، ژل های ضدعفونی کننده و سایر لوازم مورد نیاز سلامت فردی کارکنان را به صورت پکیج در اختیار آنها قرار دهند.

سلحشوری اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه در راستای خرید لوازم و اقلام بهداشتی و هزینه هایی که برای سلامت مردم و شهروندان انجام می شود، آماده همکاری است.

وی افزود: در راستای مبلغ تخصیص یافته نیز، دستگاههای متولی بر اساس مبادله موافقت نامه موظفند، نحوه هزینه کرد اعتبارات را به سازمان برنامه و بودجه گزارش کنند.

سلحشوری اظهار داشت: تمامی امور و مکاتبات اداری در سطح دستگاه های اجرایی بر اساس مصوبه و دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان امور استخدامی و ستاد ملی مبارزه با کرونا باید به صورت الکترونیک و از طریق شبکه دولت بدون حضور فیزیکی انجام شود و بدون شک با ارزیابی ها، گزارش کار و راستی آزمایی که از کارکنان هر دستگاه اجرایی انجام می شود میزان کارکرد و انجام این دستورالعمل ابلاغی توسط دستگاه های مختلف بررسی خواهد شد.

وی افزود: در ارزیابی های مدیران دستگاههای اجرایی، نحوه فعالیت و اجرای این دستورالعمل ابلاغی و لازم الاجرا لحاظ می شود.

سلحشوری با بیان اینکه همایش ها، جلسات اداری، و کارگروه های مختلف به جز در موارد ضروری در خصوص مقابله با بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی لغو شده است، گفت: این امر از سوی همه دستگاه های اجرایی اعم از بخش دولتی و خصوصی لحاظ شود و در صورت نیاز این همایشها فقط از طریق ویدیو کنفرانس و یا حتی از طریق شبکه های اجتماعی برگزارشود.

کد خبر: ۹٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha