۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
 افتتاح سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان طی دو ماه آینده
نماینده مردم همدان در مجلس عنوان کرد:

افتتاح سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان طی دو ماه آینده

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از افتتاح سایت جدید نمایشگاه بین المللی همدان طی دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش بازار؛ حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی ظهر امروز در بازدید از سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی استان همدان اظهار کرد: یکی از دغدغه های اصلی شهر که مشکلاتی از قبیل ترافیک ایجاد می‌کرد فضای محدود نمایشگاه بود که این سایت جدید محوطه گسترده‌ای دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند راحت‌تر از نمایشگاه بازدید کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌ها سهم مهمی از اقتصاد کشور و هر استان را به خود اختصاص داده‌اند؛ گفت: نمایشگاه بهترین فضا برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان است ضمن اینکه این سایت جدید می‌تواند برای غرب کشور و همسایگان غربی تبدیل به مقر شود تا با ارتباط بین تولید کنندگان داخلی، توسعه صادرات هموارتر شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق پیش‌بینی‌ها انتظار بر این است طی دو ماه آینده این نمایشگاه به بهره‌برداری برسد تا مردم بدون دغدغه از نمایشگاه استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان نیز با بیان اینکه امیدواریم با افتتاح سایت جدید نمایشگاه بتوانیم به استانداردهای مورد نظر در نمایشگاه‌های بین‌المللی برسیم، گفت: سایت فعلی درخور شأن استان همدان به‌عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین نیست.

حمید گلی‌پور با بیان اینکه این پروژه از سال ۱۳۹۴ شروع شده و به دلایلی متوقف شده بود که در حال حاضر یک سال است دوباره روند احداث آن آغاز شده، ادامه داد: این سایت جدید در ۲۰ هکتار بنا خواهد شد و فاز اول آن نیز با هشت هزار متر مربع و با هزار پارکینگ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه در سایت جدید خدماتی همچون کافی‌شاپ، رستوران، خدمات عمومی و پارکینگ به‌صورت استاندارد ارائه خواهد شد، بیان کرد: در این باب مباحث زیست‌محیطی و نیز مناسب‌سازی معابر برای توان‌یابان مورد توجه است.

کد خبر: ۹۵٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha