۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
بهره‌مندی ۹۹.۲ درصد جمعیت شهری استان بوشهر از گاز شهری
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد:

بهره‌مندی ۹۹.۲ درصد جمعیت شهری استان بوشهر از گاز شهری

بوشهر- رحمانی مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از بهره‌مندی ۹۹.۲ درصد جمعیت شهری استان بوشهر از گاز شهری خبر داد.

مسلم رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت گاز استان بوشهر در راستای گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی در استان بوشهر از همه توان و ظرفیت خود بهره برده و در این مسیر کوتاهی نمی‌شود.

وی افزود: آسایش و رفاه مردم در شهرها و روستاها برای ما اهمیت زیادی دارد و از اینکه مردم مجبور نباشند، کپسول گاز را بر روی دوش‌های خود برای پر کردن ببرند، بسیار خرسندیم و امیدوارم تلاش‌های همکارانم موجبات رضایت مردم شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از بهره‌مندی ۹۹.۲ درصد جمعیت شهری استان بوشهر از گاز شهری خبر داد و ابراز داشت: استان بوشهر ۴۰ شهر دارد که ۳۹ شهر از گاز طبیعی و شهری برخوردارند و از نظر جمعیتی نیز ۹۹.۲ درصد جمعیت شهرهای استان گازدار هستند.

رحمانی بیان کرد: مقدمات گازرسانی به شهر زیبای خارک به عنوان چهلمین شهر استان فراهم شده و با اتصال این شهر به گاز شهری، تمام ساکنان شهرهای استان از گاز برخوردار می‌شوند.

وی ابراز داشت: در شرایط کنونی ۳ هزار و ۲۳۰ کیلومتر شبکه‌گذاری شهری و حدود ۶۳۰ کیلومتر خط انتقال و خط تغذیه در استان برای امر مهم گازرسانی به شهرهای استان انجام شده که گام بزرگی در رفاه و آسایش مردم است.

رحمانی خاطر نشان کرد: شرکت گاز استان در راستای انجام وظایف محوله از تمام ظرفیت و توان خود و مجموعه شرکت ملی گاز بهره می‌برد و برای جلب رضایت خاطر مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

کد خبر: ۹۵٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha