۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کمک ۸ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به ۷ استان درگیر کرونا

کمک ۸ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به ۷ استان درگیر کرونا

بنیاد مستضعفان مبلغ ۸ میلیارد تومان را برای کمک ویژه به ۷ استان درگیر کرونا تخصیص داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده کمیته مقابله با کرونا در بنیاد مستضعفان، مقرر شد مبلغ ۸ میلیارد تومان برای کمک به مقابله با شیوع کرونا در ۷ استان درگیر این ویروس از سوی بنیاد مستضعفان تخصیص یابد.

بر اساس این گزارش، ۵ میلیارد تومان از این مبلغ توسط بانک سینا در راستای مسئولیت اجتماعی این بانک به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شد تا برای مددجویان این کمیته در ۷ استان گیلان، مازندران، گلستان، قم، اصفهان، البرز و مرکزی که بیش از سایر استان های کشور، درگیر شیوع کرونا هستند، تخصیص داده شود.

همچنین با توجه به درخواست رئیس مجلس شورای اسلامی، بنیاد مستضعفان مبلغ ۳ میلیارد تومان را برای کمک به سیستم درمانی، دانشگاه علوم پزشکی قم و تامین تجهیزات مورد نیاز این استان که جزو استان های درگیر کرونا است در نظر گرفت.

پیش از این نیز بنیاد مستضعفان مبلغ ۴۰ میلیارد تومان را برای خرید بسته های بهداشتی و مراقبتی در برابر کرونا برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تخصیص داده بود و علاوه بر انجام اقداماتی برای کمک به مناطق محروم در روزهای اخیر، تجهیزات و کمک هایی را برای استان های درگیر کرونا و به ویژه استان های شمالی کشور اختصاص داد.

کد خبر: ۹٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha