۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
دماوند تأمین کننده سیب تنظیم بازار شش استان کشور است
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند:

دماوند تأمین کننده سیب تنظیم بازار شش استان کشور است

دماوند- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند با اشاره به اینکه دماوند تأمین کننده سیب تنظیم بازار شش استان کشور است، گفت: هم اکنون در سردخانه ها ترافیک ترخیص داریم و با کاهش مراکز توزیع، امکانات ترخیص از بارانداز سردخانه مقدور می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، آرش آقاجان احمدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو مصوبات نشست آذرماه سال جاری که در محل شورای اسلامی شهرستان دماوند برگزار شد، میوه تنظیم بازار در روستاها صرفاً از طریق هماهنگی شورای اسلامی این شهرستان توزیع می‌شود و شهروندان از مراجعه به پنج شهر خودداری کنند تا موجب تجمعات و آلودگی به ویروس کرونا و انتقال به روستا نشوند.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان دماوند تأمین کننده سیب تنظیم بازار ۶ استان کشور است در حاضر ترافیک ترخیص از سردخانه‌ها را داریم که به همین جهت مراکز توزیع می‌بایست کاهش یابند تا امکانات ترخیص از بارانداز سردخانه مقدور باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند بیان کرد: واحدهای توزیع میوه تنظیم بازار موظف به نصب بنر و رعایت قیمت مصرف کننده و الزام وزن کردن هر سبد به عنوان مبنای فروش براساس کیلوگرم و خودداری از فروش به صورت قیمت واحد سبد می‌باشند.

آقاجان احمدی گفت: از شهروندان محترم تقاضا دارم هرگونه تخلف را طی تماس با شماره ۱۲۴ و ۷۶۳۱۹۲۹۲ به اطلاع بازرسان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان برسانند.

وی تصریح کرد: همچنین تقاضای دیگری که داریم قبل از مصرف و قرار دادن میوه‌جات در یخچال ضدعفونی الزامی است و از شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند خواهشمندم نحوه ضدعفونی را اطلاع‌رسانی نمایند.

کد خبر: ۹٬۵۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha