۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
 انجام ۲ میلیون آزمایش فنی در طرح‌های عمرانی
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خبر داد

انجام ۲ میلیون آزمایش فنی در طرح‌های عمرانی

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این شرکت سال گذشته در طرح‌های عمرانی سراسر کشور بیش از ۲ میلیون و ۳۱۰ هزار آزمایش فنی و مهندسی را به انجام رساند که در نوع خود رکورد کم نظیری در کشور است.

به گزارش بازار، مجید کیانپور با اشاره به تاریخچه این شرکت گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیش از ۶۵ سال قدمت در جهت ارتقای کیفیت طرح‌های عمرانی و افزایش طول عمر مفید زیر ساخت‌های کشور نقش بی بدیلی را در ارتقای کیفی طرح‌های ملی در کشور دارد و کمتر طرحی در کشور وجود دارد که این آزمایشگاه در آن نقش آفرین نباشد.

کیانپور با اشاره به ثبت این رکورد در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: آزمایش‌های انجام شده شامل انواع آزمایشات کنترل کیفیت عملیات خاکی، بتنی، قیر، آسفالت، مقاومت مصالح، غیر مخرب، شیمی و فیزیک، کالیبراسیون، مطالعات ژئوتکنیک و ... بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی است.

وی ادامه داد: آزمایش‌های انجام شده در هزار و ۱۲۰ واحد محلی و شعب مستقر در سراسر کشور توسط بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی متخصص در ارائه خدمات به طرح‌های عمرانی ملی و استانی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک این آمادگی را دارد متناسب با فناوری‌های نوین و مصالح نوظهور در کشور تجهیزات سنجش و ادوات آزمایشگاهی مورد نیاز را طراحی و بهره‌برداری کند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه در سال گذشته تمام شعب و واحدهای آزمایشگاهی محلی مستقر در سراسر کشور، در ارائه خدمات فنی و مهندسی فعال بوده و رضایت عموم کارفرمایان و مشتریان را جلب نموده‌اند گفت: همکاران ما در سراسر کشور تلاش کردند تا در راستای ارائه خدمات نوین، بروز و منطبق با استاندارد جهانی، در کمترین زمان ممکن و دقت بالا ارائه خدمت کنند و با دستگاه‌های اجرایی، مشتریان و کارفرمایان تعامل خوب وسازنده‌ای داشته باشند.

کد خبر: ۹۵٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha