۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
۱۰۰۰ تن سیب و پرتقال در مازندران توزیع می شود/ انجام غیرحضوری امور بانکی
در شورای اداری بیان شد:

۱۰۰۰ تن سیب و پرتقال در مازندران توزیع می شود/ انجام غیرحضوری امور بانکی

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: توزیع هزار تن سیب و پرتقال شب عید از روز دوشنبه در استان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسینقلی قوانلو بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه توزیع برخی اقلام اساسی نظیر گوشت و برنج وارداتی از روزهای قبل در استان شروع شده است، افزود: توزیع ۵۰۰ تن سیب و ۵۰۰ تن پرتقال از فردا در استان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای تامین اقلام اساسی در استان صورت گرفته است، افزود: نگرانی برای تامین کالاهای اساسی وجود ندارد و نظارت و کنترل لازم در بازار صورت می گیرد.

انجام غیرحضوری ۹۰ درصد کارهای بانکی

رشیدی دبیر شورای هماهنگی بانک های مازندران نیز با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد خدمات بانکی از طریق غیرحضوری قابل انجام است، افزود: توصیه می شود که مردم از روش های الکترونیک برای کارهای بانکی بهره گیرند.

وی درباره حمایت از کسب و کارهایی که براثر کرونا آسیب دیدند نیز گفت: پرداخت اقساط تسهیلات قرض الحسنه و کسب و کارهای آسیب دیده به مدت سه ماه معوق شده است.

محمد مهدی ناصحی نماینده ویژه وزیر بهداشت در امور پیشگیری از کرونا در مازندران با تاکید براینکه باید از شیوع کرونا و روانه کردن آن به سمت روستاها خوددداری کنیم، افزود: تاکنون ۶۲ نفر براثر ابتلای به کرونا ویروس در استان جان خود را از دست داده اند.

وی با عنوان اینکه در حوزه پیشگیری غرب مازندران بهتر عمل کرده است، یاداور شد: در شهرهای مرکزی استان همچنان شیب بیماری بالا است که از مردم تقاضا داریم نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی دقت بیشتری داشته باشند.

کد خبر: ۹٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha