۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
 اجرای ۱۲۰ پروژه طرح هادی روستایی در زنجان
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان خبر داد:

اجرای ۱۲۰ پروژه طرح هادی روستایی در زنجان

زنجان- خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن زنجان از اجرای ۱۲۰ پروژه طرح هادی روستایی طی سالجاری در استان خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار از اجرای ۱۲۰ پروژه طرح هادی روستایی طی سالجاری در زنجان خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری آسفالت معابر ۴۸ روستا از محل اعتبارات قیر یارانه‌ای با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در دستورکار بنیاد مسکن استان است، اظهار کرد: طرح هادی بافت موجود روستا را به دقت زیر ذره‌بین می‌برد و اصلاح و ساماندهی آن را در دستور کار قرار می‌دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: طرح هادی مهم‌ترین سند رسمی و قانونی توسعه و عمران روستاها در کشور است.

خواجه ای تاکید کرد: تعداد اجرای طرح‌های هادی درروستاهای بالای ۲۰ خانوار ۴۱۳ روستا  است و میانگین اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان  ۵۸.۲ درصد می باشد. 

وی افزود: اجرای طرح هادی در روستاها گامی مهم برای توسعه، عمران و آبادانی روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان است و با اجرای این طرح سیمای روستا تغییر می کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان تصریح کرد: تجدید حیات روستاها، هدایت روستاها از ابعاد کالبدی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، افزایش راندمان کار روستائیان و بهبود یافتن معیشت و رفاه سطح زندگی در روستاها، ایجاد سرمایه گذاری در روستاها، تکمیل و اصلاح چرخه تولید و مصرف روستایی و پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها از اهداف مهم اجرای طرح هادی در روستاها است.

کد خبر: ۹۵٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha