۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
گندم استان مرکزی با کاهش سِن زدگی همراه است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی:

گندم استان مرکزی با کاهش سِن زدگی همراه است

اراک- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به اینکه کیفیت گندم از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: گندم استان مرکزی با کاهش سِن زدگی همراه است.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید آنجفی صبح یکشنبه در جلسه ستاد تولیدات گیاهی در سال زراعی جدید که با حضور مدیران و معاونین سازمان برگزار شد، با اشاره به اینکه  ارزیابی ها استان مرکزی از نظر تامین و تدارک کود شیمیایی در کشور از عملکرد بسیار خوبی برخوردار بوده است، گفت: با توجه به ارزیابی انجام شده می طلبد مدیران شهرستان ها، کشاورزان را نسبت به مصرف کودهای غیر یارانه و ریز مغذی ها تشویق کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اهمیت کیفیت گندم روند کاهش سن زدگی طی سالهای اخیر مطلوب ارزیابی شده است.

وی تصریح کرد: با مدیریت و برنامه ریزی مناسب و همچنین انتخاب کارشناسان متعهد در امر خرید می توان آفات سن غلات و علف های هرز را کنترل کرد.

آنجفی از اجرای طرح های زیربنایی برای رفع خسارت های سیل فروردین 98 خبر داد و  بیان کرد: مدیران شهرستان ها در اسرع وقت و طبق روال قانونی در راستای اجرای طرح زیربنایی، نسبت به انتخاب پیمانکار و عقد قرارداد عمل نمایند.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت:جهت جلو گیری از اشاعه بیماری کرونا مدیران شهرستانها سعی کنند از طریق پیامک و به صورت غیرحضوری ماموریت سازمانی خود را انجام دهند .

کد خبر: ۹٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha