۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰
لزوم تلاش دولت برای خرید تضمینی و صادرات گوجه‌فرنگی استان بوشهر
نماینده شهرستان‌های جنوب استان بوشهر در مجلس تاکید کرد

لزوم تلاش دولت برای خرید تضمینی و صادرات گوجه‌فرنگی استان بوشهر

بوشهر- احمدی نماینده شهرستان‌های جنوب استان بوشهر در مجلس بر لزوم تلاش دولت برای خرید تضمینی و صادرات گوجه‌فرنگی استان بوشهر تاکید کرد.

حجت‌الاسلام موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: دولت سیزدهم به ریاست آیت‌الله رئیسی برای توسعه و پیشرفت کشور در تمام زمینه‌ها برنامه خواهد داشت و بویژه در حوزه اقتصادی شاهد تحولات خوبی خواهیم بود.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: نگاه دولت جدید نباید به خارج از مرزها باشد و باید از توان متخصصان داخلی استفاده کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

وی یادآور شد: دولت آیت‌الله رئیسی در راستای فساد ستیزی و مقابله با رانت و سوء استفاده از بیت‌المال باید به طور ویژه اقدام کند تا کشور در مسیر و ریل خودش قرار گیرد.

نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر بیان کرد: حضور افراد اخلاق محور، آرمان گرا، پاکدست و ارزش محور در دولت جدید از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید شایسته‌سالاری حاکم شود و حق کسی ضایع نشود.

احمدی به ظرفیت‌های کشاورزی به ویژه گوجه‌فرنگی در جنوب استان اشاره کرد و ابراز داشت: استان بوشهر و به ویژه شهرستان دیر در واقع قطب تولید گوجه‌فرنگی خارج از فصل کشور است و باید برای صادرات این محصول و خرید تضمینی از کشاورزان در دولت جدید برنامه‌ریزی شود که گامی در تثبیت اشتغال در جنوب استان بوشهر است.

وی تاکید کرد: استان بوشهر قطب بزرگ انرژی در کشور است و نباید حتی یک نفر بیکار داشته باشد و از دولت جدید انتظار داریم در زمینه اجرای مصوبه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی اهتمام ورزند تا حق این جوانان ضایع نشود.

احمدی گفت: استان بوشهر در اقتصاد دریایی نیز جایگاه خاصی دارد که انتظار داریم همانگونه که آیت‌الله رئیسی در ایام انتخابات به این مساله اشاره کردند، در دولت جدید نیز به این مساله به خوبی پرداخته شود

کد خبر: ۹۵٬۵۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha