۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
دستور روحانی در پی وقوع سانحه مرگبار برای اتوبوس حامل سرباز معلم‌ها
با صدور پیامی صورت گرفت؛

دستور روحانی در پی وقوع سانحه مرگبار برای اتوبوس حامل سرباز معلم‌ها

روحانی، رئیس جمهور در پیامی با تسلیت جان باختن تعدادی از سرباز معلمان در اثر سانحه اتوبوس در یزد، خواستار بررسی علل وقوع سانحه و معرفی مقصر و یا مقصران احتمالی در اسرع وقت شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این پیام با ابراز تاسف از وقوع سانحه برای اتوبوس حامل سرباز معلم‌ها که منجر به جان باختن و مجروح شدن عده‌ای از آنان شد، ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدیده، تاکید کرد: متاسفانه تکرار چنین حوادث اندوه بار و غیر قابل جبران جاده‌ای نشان می‌دهد که همه مسئولان و دست اندرکاران ذیربط باید با برنامه ریزی‌های دقیق‌تر و همه جانبه در کاهش وقوع این گونه حوادث تلخ بیش از پیش تلاش کنند.

روحانی افزود: با کمال تاسف، وقوع سانحه دردناک برای اتوبوس حامل سرباز معلم‌ها در محور زاهدان – آباده در دهشیر- یزد که منجر به جانباختن و مجروح شدن عده‌ای از این عزیزان شد و آحاد ملت ایران را اندوهگین و متاثر کرد.

وی اضافه کرد: اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه ناگوار را از صمیم قلب به خانواده‌های داغدیده و جامعه علمی و آموزشی کشور تسلیت می‌گویم و برای جانباختگان این حادثه رحمت و مغفرت، برای آسیب‌دیدگان و مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و تسلی، مسألت دارم.

رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: در این حادثه هم باید سریعا نسبت به بررسی علل وقوع آن اقدام و مقصر یا مقصران احتمالی را معرفی کنند.

روز پنجشنبه (سوم تیر ۱۴۰۰) اتوبوس حامل سربازان که از سیستان و بلوچستان برای فراگیری آموزش نظامی راهی شیراز بود، در محور یزد – دهشیر به علت نقص فنی و اصابت با یک دستگاه تریلی متوقف برخورد می‌کند. در پی این سانحه ۵ سرباز معلم جان باخته و ۱۰ نفر مجروح شدند.

کد خبر: ۹۵٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha