۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
 ۱۷۸ پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد/ تقویت نظارت بر بازار
معاون امور اقتصادی استاندار زنجان:

۱۷۸ پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد/ تقویت نظارت بر بازار

زنجان- آبی پور، معاون امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: طی سه ماه سالجاری سه هزار و ۷۳۳ بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان زنجان انجام گرفته که در این زمینه ۱۷۸ پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است.

محمدرضا آبی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان در تامین نهاده های دامی مشکلی ندارد، گفت: طی سه ماه سالجاری نهاده های دامی به اندازه کافی در اختیار مرغداران قرار گرفت و همکاری مرغداران هم در تزریق گوشت مرغ به بازار خوب بود. 

وی با بیان اینکه  نظارت از بازار برای امنیت و آرامش مردم  در استان به خوبی انجام می شود، اظهار کرد: طی سه ماه سالجاری سه هزار و ۷۳۳ بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان انجام گرفته که در این زمینه ۱۷۸ پرونده تخلف صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است. 

معاون امور اقتصادی استانداری زنجان بر لزوم تقویت نظارت و بازرسی از اصناف تاکید کرد و ابراز داشت: مردم نباید نگرانی در خصوص قیمت اقلام اساسی داشته باشند. 

آبی پور با بیان اینکه به علت کاهش بارندگی ها تولید گندم در استان کاهش یافته است،گفت: بنا به دستور استاندار نباید گندم از استان خارج شود. 

وی یادآور شد: تامین نیاز استان باید در اولویت قرار گیرد و کسی حق ندارد گندم استان را به سایر استانها ارسال کند و در صورت انجام این کار برخورد لازم صورت می گیرد. 

معاون امور اقتصادی استانداری زنجان تصریح کرد: خوشبختانه این استان سال گذشته هم گندم به سایر استانها ارسال نکرد و همین امر باعث شد تا مشکلی در تامین گندم استان نداشته باشیم. 

کد خبر: ۹۵٬۴۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha