۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
 ساخت مسکن برای ۱۷ هزار خانوار دارای دو تا چند معلول
معاون بنیاد مسکن خبر داد

ساخت مسکن برای ۱۷ هزار خانوار دارای دو تا چند معلول

تنکابن- معاون امور استان های بنیاد مسکن کشور گفت: ۱۷ هزار خانوارهای دارای دو تا چند معلول در کشور وجود دارد که باید برای آن ها مسکن ساخت.

به گزارش خبرنگار بازار، هادی درفشی بعدازظهر پنج شنبه در حاشیه افتتاح طرح های بنیاد مسکن غرب مازندران در تنکابن با بیان اینکه پروژه ای با حمایت دستگاه های مختلف از جمله بنیاد مستضعفان در کشور آغاز شده است، افزود: ساخت خانه برای خانواده های دارای دو معلول و بیشتر در کشور در دست اجرا است.

وی افزود: در سطح کشور حدود ۱۷ هزار خانوارهای دارای دو تا چندمعلول وجود دارد که باید برای آن ها مسکن ساخت و از این تعداد شش هزار خانوار در شهر و بقیه در روستاها بسر می برند.

وی با عنوان اینکه بنیاد مسکن متولی ساخت مسکن برای خانوارهای دارای دو تا چندمعلول در روستاها است، ادامه داد: برای ساخت مسکن معلولان ۸۰ میلیون تومان بلاعوض امسال پرداخت می شود.

درفشی یادآور شد: همچنین ارائه ۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض و در صورت داشتن زمین، زمین نیز به صورت بلاعوض به مددجویان داده می شود.

معاون بنیاد مسکن کشور رقم تسهیلات بلاعوض برای ساخت مسکن مددجویان را در مناطق شهری ۱۴۵ میلیون تومان ذکر کرد و گفت: امسال سه هزار واحد مسکن خانوارهای چند معلول در کشور احداث و افتتاح می شود.

کد خبر: ۹۵٬۴۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha