۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
بیکاری زیبنده استان ثروتمند بوشهر نیست
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

بیکاری زیبنده استان ثروتمند بوشهر نیست

بوشهر- نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود ظرفیت‌های بالای اقتصادی و انرژی، بیکاری زیبنده استان ثروتمند بوشهر نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، ابراهیم رضایی ظهر پنجشنبه در نشست با مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت عظیم نفت و گاز و انرژی است و با این همه پتانسیلی که وجود دارد، محرومیت زیبنده استان نیست.

وی افزود: سرکشی به نقاط محروم و احصای مشکلات و معضلات و ارایه راهکار به منظور رفع مشکلات باید در دستور مدیران باشد و هیچ گونه کم‌کاری نباید صورت گیرد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: کمیته امداد در راستای محرومیت‌زدایی از خانواده‌های کمتربرخوردار نقش مهمی دارد که ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی خانواده‌ها گامی در این راستاست.

رضایی تصریح کرد: بوشهر با داشتن ظرفیت بالای کسب و کار به ویژه در حوزه پارس جنوبی نباید یک نفر بیکار داشته باشد و معضل بیکاری زیبنده استان بوشهر نیست.

وی ابراز داشت: استان بوشهر و شهرستان دشتستان در زمینه کشاورزی دارای ظرفیت بالایی است و برای بهبود وضعیت معیشتی کشاورزان و باغداران از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر نیز گفت: حمایت از خانوارهای تحت پوشش و رفع فقر و محرومیت از این خانوارها در دستور کار مدیران استان است.

محمدرضا میری افزود: توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش و خودکفایی آنها از جمله راهکارهای این نهاد در راستای بهبود وضعیت خانوارهاست.

کد خبر: ۹۵٬۴۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha