۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
جلوی نفوذ مدیران فاسد اقتصادی در حوزه ارز دیجیتال گرفته شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

جلوی نفوذ مدیران فاسد اقتصادی در حوزه ارز دیجیتال گرفته شود

علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار ورود وزرای اقتصاد، کشور و اطلاعات به موضوع ساماندهی ارزهای دیجیتال برای جلوگیری از ایجاد فعالیت های زیرزمینی شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه‌ ملت، محسن علیزاده در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به وزرای اقتصاد، کشور و اطلاعات با اشاره به افزایش سرسام آور تورم در سال های اخیر که باعث شده است مردم برای حفظ ارزش پول خود سراغ فعالیت های پر ریسک اقتصادی بروند که اطلاعاتی از آن ندارند، گفت: همین امر باعث افزایش نقدینگی بعد از حوزه ارز، سکه، بورس، خودرو در حوزه ارز دیجیتال شده است.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه بانک مرکزی و سازمان بورس تاکنون هیچ آئین نامه ای در خصوص ارز دیجیتال نداشته اند، عنوان کرد: عدم ساماندهی این موضوع منجر به فعالیت های سیاه و زیر زمینی در کشور می شود همچنین ساماندهی این موضوع نباید در اختیار برخی افراد و مدیران قرار گیرد که در این خصوص انحصار ایجاد کرده اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر ضرورت ورود وزرای اقتصاد، کشور و اطلاعات به این موضوع که باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور شده است، خاطرنشان کرد: برخی مدیرانی که در این موضوع دخالت دارند، پرونده فساد اقتصادی مفتوح دارند که باید جلوی نفوذ آن ها گرفته شود.

کد خبر: ۹۵٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha