۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
کلیات طرح اجرای طرح‌های عمرانی با استفاده از بخش‌های غیردولتی تصویب شد
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

کلیات طرح اجرای طرح‌های عمرانی با استفاده از بخش‌های غیردولتی تصویب شد

مفتح، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کلیات طرح احداث طرح های عمرانی دستگاه‌های اجرایی دولتی از طریق واگذاری یا مشارکت با اشخاص حقوقی تصویب شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به نشست شب گذشته کمیسیون متبوع خود گفت: طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضائیه در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت و مخالفان و موافقان آن به تشریح نظرات خود پرداختند.

وی ادامه داد: مخالفان این طرح معتقد بودند که اجرای آن بار مالی بسیار سنگینی دارد بنابراین برای بررسی بیشتر به کمیته اقتصادی کمیسیون ارجاع شد.

مفتح بیان کرد: دستور بعدی بررسی طرح احداث طرح های عمرانی دستگاه‌های اجرایی دولتی از طریق واگذاری یا مشارکت با اشخاص حقوقی بود که براساس آن دولت برای اجرای طرح های عمرانی از بخش های غیردولتی برای تامین منابع استفاده کند که کلیات آن در این نشست تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: به دلیل همپوشانی این طرح با لایحه مشارکت عمومی خصوصی که اکنون در کمیسیون عمران در حال بررسی است، مقرر شد، کمیسیون برنامه و بودجه بعد از دریافت این لایحه وارد بررسی جزئیات آن شود.

کد خبر: ۹۵٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha