۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
مشترکان خوش حساب برق در کردستان نگران پرداخت قبض خود نباشند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان:

مشترکان خوش حساب برق در کردستان نگران پرداخت قبض خود نباشند

کردستان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: مشترکان خوش حساب برق در استان تا پایان اردیبهشت سال آینده فرصت پرداخت صورتحساب برق خود را دارند.

هیوا لهونیان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه تعداد مشترکان برق کردستان ۶۵۴ هزار و ۷۲۲ مشترک است، اظهار داشت: شیوع بیماری ویروس کرونا بر درآمد و اقتصاد اکثر مردم جامعه تاثیر منفی گذاشته است و همین امر باعث شده شهروندان دغدغه پرداخت صورتحساب قبوض انرژی مصرفی را هم داشته باشند.

وی اضافه کرد: به منظور کاهش این دغدغه و کمک و حمایت از مردم، شرکت توزیع نیروی برق استان تصمیم گرفته است که تا پایان اردیبهشت به مشترکان خوش حساب خود فرصت پرداخت صورتحساب اسفندماه سال ۹۸ را بدهد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان افزود: علاوه براین شرایط پرداخت قسطی هزینه برق مصرفی این ایام هم برای مشترکان برق استان بعد از اردیبهشت سال آینده فراهم است.

لهونیان خاطرنشان کرد: مشترکان بدحسابی که پیش از شیوع کرونا بدهکاری داشتند و قبض مصرفی خود را پرداخت نکردند، شامل این طرح تشویقی نخواهند شد.

وی یادآور شد: از هفته جاری امکان ارائه حدود  ۳۵ خدمت از جمله درخواست انشعاب دایم و موقت، تفکیک و ادغام انشعاب، تغییر نام، دریافت و اصلاح صورتحساب به طور غیرحضوری هم در این شرکت ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار داشت: از تمامی مشترکان و شهروندان استان درخواست می‌کنیم در خانه بمانند و از طریق پرتال شرکت توزیع نیروی برق استان از خدمات این شرکت استفاده کنند.

کد خبر: ۹٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha