۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
۱۶۵۰ تن برنج و گوشت در مازندران عرضه می‌شود/ آغاز توزیع اقلام عیدانه در بازار
رئیس سازمان صمت مازندران:

۱۶۵۰ تن برنج و گوشت در مازندران عرضه می‌شود/ آغاز توزیع اقلام عیدانه در بازار

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به عرضع یک هزار و ۶۵۰ تن برنج و گوشت در استان گفت: مردم نگران تامین اقلام و کالاهای اساسی شب عید خود نباشد.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه یک هزار و ۲۵۰ تن برنج در بازار استان طبق نیاز ذخیره سازی شده و در حال توزیع است، افزود: ۴۰۰ تن گوشت قرمز وارداتی نیز در حال عرضه است.

وی با عنوان اینکه مرغ یک هزار تومان زیر قیمت بازار عرضه می شود، گفت: هر مقداری که گوشت مرغ در بازار نیاز باشد عرضه خواهد شد و کمبودی در این بخش نداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اظهار اینکه اقلام ویژه شب عید در فروشگاه های بزرگ و منتخب عرضه می شود درباره توزیع میوه شب عید نیز گفت: ۵۰۰ تن سیب و ۵۰۰ تن پرتقال نیز برای عرضه ذخیره سازی شده است.

قوانلو با اشاره به اینکه عرضه سیب و پرتقال از فردا انجام می شود، تصریح کرد: این محصولات پس از ارسال به شهرستان ها در مراکز منتخب توزیع می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران درباره قیمت سیب و پرتقال شب عید نیز گفت: نرخ این محصولات در کارگروه تنظیم بازار که امروز برگزار، مشخص می شود.

کد خبر: ۹٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha