۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
ایجاد ۳ هزار شغل جدید در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خبر داد

ایجاد ۳ هزار شغل جدید در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر

بوشهر- کشاورزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ایجاد ۳ هزار شغل جدید در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر خبر داد.

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در راستای وظیفه ذاتی خود در زمینه اشتغال پایدار اهتمام جدی دارد و در چند سال اخیر در سطح شهرستان‌های ۱۰ گانه استان در ایجاد شغل جدید و پایدار اقدامات موثری انجام داده‌ایم.

وی افزود: ایجاد اشتغال در روستاها و مناطق عشایری مورد توجه و تاکید مدیران سازمان قرار دارد و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که روستاییان عزیز علاوه بر ایجاد شغل و درآمد لازم، نسبت به مهاجرت از روستا به شهرها نیز اقدام نکنند و این مهم در تثبیت جمعیت روستاها بسیار موثر است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خاطر نشان کرد: باید به روستاییان عزیز بیش از گذشته توجه شود تا شاهد کم شدن جمعیت روستاها و احیانا متروکه شدن روستاها نباشیم که ایجاد شغل‌های جدید و باصرفه در مناطق روستایی موجبات تحولی بزرگ در این مسیر شده است.

کشاورزی از ایجاد ۳ هزار شغل جدید در مناطق روستایی و عشایری استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: از سال ۹۶ تا کنون حدود ۳ هزار شغل جدید در مناطق روستایی و عشایری ایجاد شده که این شغل‌ها از ظریق پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای راه‌اندازی طرح‌های مختلف اشتغالزایی محقق شده است.

وی بیان کرد: بیشتر مشاغل در حوزه بوم‌گردی و گردشگری و همچنین در حوزه ایجاد گلخانه و در حوزه دامپروری و پرورش مرغ ایجاد شده که این مشاغل موجبات افزایش جمعیت روستایی نیز می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: کارآفرینی در روستاها و مناطق عشایری همچنان ادامه دارد و به فضل خدا در سال جاری نیز در این مسیر گام برمی‌داریم.

کد خبر: ۹۵٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha