۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
اعطای تسهیلات برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری استان سمنان/ اشتغال‌زایی برای ۲۳ نفر
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان سمنان خبر داد:

اعطای تسهیلات برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری استان سمنان/ اشتغال‌زایی برای ۲۳ نفر

سمنان - مدیرکل میراث‌فرهنگی استان سمنان از اعطای تسهیلات برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در سطح استان طی سال جاری خبر داد و گفت: این تسهیلات توانسته برای ۲۳ نفر اشتغال ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی جمال در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی میراث فرهنگی سمنان هم‌زمان با صبح یکشنبه ضمن بیان اینکه این اداره کل برای تأسیسات گردشگری تسهیلات می‌دهد، ابراز کرد: در سال جاری ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات ارتقای زیرساخت‌های گردشگری و اشتغال به متقاضیان تأسیسات گردشگری در استان پرداخت شد.

وی حمایت از متقاضیان بخش خصوصی را از دیگر اهداف این تسهیلات عنوان کرد و گفت: احداث، توسعه و تجهیز سفره‌خانه‌های سنتی و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی در زمره محورهای این تسهیلات بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان از اشتغال ۲۳ نفر با این تسهیلات در سطح استان خبر داد و بیان کرد: این تسهیلات از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری پرداخت می‌شود.

جمال رونق گردشگری و ارتقای اشتغال را از مسیر حمایت بخش خصوصی، یکی از رسالت‌های میراث فرهنگی استان سمنان دانست و تصریح کرد: این استان به‌واسطه دارا بودن ظرفیت‌های عظیم گردشگری می‌تواند پایلوت اشتغال گردشگری باشد.

کد خبر: ۹٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha