۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
موزه منطقه ای غرب کشور امسال افتتاح خواهد شد/ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در همدان
حاجی بابایی:

موزه منطقه ای غرب کشور امسال افتتاح خواهد شد/ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در همدان

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از افتتاح موزه منطقه ای غرب کشور و موزه هنرهای معاصر در سال جاری خبر داد و گفت: ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در همدان پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح فاز اول تقاطع غیر همسطح شهید همدانی با تصریح بر اینکه مسئولین باید امروز در کشور پیگیر امور باشند، عنوان کرد: تحولات خوبی در همدان در حال انجام است که یکی از آن ها پل شهید همدانی است که از نظر زیبایی و اثرگذاری در طرح ترافیکی و شهری همدان مهم است.

حمیدرضا حاجی بابایی در این زمینه به وضعیت بیمارستان اکباتان نیز اشاره کرد و گفت: بیمارستان اکباتان نیز از پروژه‌های مهمی است که با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در دست اقدام و اجرا است.

وی با تصریح بر اینکه در حال حاضر ۲۵۰ نفر برای ساخت بیمارستان اکباتان کار می کنند و ۱۰۰ نیروی کار دیگر نیز به این تعداد اضافه خواهد شد، گفت: این بیمارستان، ۳۳۰ تختخواب رسمی دارد و تجهیزات آن به نرخ امروز بالغ بر یک هزار میلیارد تومان است.

افتتاح مرکز جامع سرطان همدان در سال جاری
حاجی بابایی با بیان اینکه بیمارستان یکهزار تختخوابی همدان هم از دیگر پروژه‌های مهم، چشمگیر و اثرگذار است، اظهار کرد: با همکاری و همراهی علوم‌پزشکی امسال در آستانه افتتاح مرکز جامع سرطان همدان خواهیم بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تشریح اینکه یکی از دستگاه هایی که برای این مرکز وارد استان همدان شده است، ارزشی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان دارد، افزود: سازمان انرژی اتمی این دستگاه را نصب خواهد کرد و مردم غرب کشور از آن بهره مند خواهند شد.

حاجی بابایی با تصریح بر اینکه عملکرد خوب حوزه علوم پزشکی استان همدان در کشور بی نظیر است، گفت: همدان در این راستا جز ۱۰ استان برتر کشور است و دانشگاه علوم پزشکی همدان موفق شد تا مجوز رشته های علوم پزشکی برای دانشگاه آزاد را نیز بگیرد.

وی با بیان اینکه موزه منطقه ای غرب کشور و موزه هنرهای معاصر امسال افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: یکی از پروژه‌های آب و فاضلاب با اعتبار یک هزار میلیارد تومان نیز در دست اجرا است.

مصوب شدن همزمان ماده ۲۳ قطار شهری همدان و برقی شدن قطار تهران- همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت های خود از مصوب شدن همزمان ماده ۲۳ قطار شهری همدان و برقی شدن قطار تهران- همدان خبر داد و افزود: قدرتمندان کشور به دنبال این هستند که یکی از این پروژه ها را برای استان خود داشته باشند.

حاجی بابایی با اشاره به اقدامات عمرانی سپاه در استان همدان اضافه کرد: همدان با سرعت بالا رو به پیشرفت است و همه این موفقیت ها با مدیریت نماینده ولی فقیه در استان همدان و هماهنگی مسئولین استان به ثمر خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه پروژه هایی از این دست با عددهای نجومی در استان همدان در حال اجرا است، عنوان کرد: این اقدامات بزرگی که در استان همدان در حال انجام است، هرکدام نقش مهمی در توسعه استان و شهر همدان دارند.

حاجی بابایی با اشاره به تاخیر در اجرای برخی از پروژه های عمرانی در استان همدان، عنوان کرد: یکسال است که به دنبال ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در همدان هستیم اما کار هم چنان متوقف است و به راستی که امروز کار را در کشور جلو بردن سخت است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شورای شهر در دوره فعلی خوب کار کرد، گفت: امیدواریم که شورای شهر جدید همدان نیز پر قدرت تر کار را پیش ببرند.

۳۰۰ پروژه مهم و تاثیرگذا در استان همدان در حال انجام است
استاندار همدان هم با تشکر از تلاش های مدیریت شهری همدان خطاب به مردم استان بیان کرد: مردم همدان به آینده امیدوار باشید چراکه برنامه ریزی های جدی در افق بلندمدتی برای استان و شهر همدان دیده شده تا این استان و شهر را که پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است، در جایگاه اصلی خودش قرار دهد.

سیدسعید شاهرخی با تاکید بر اینکه بالغ بر ۳۰۰ پروژه مهم و تاثیرگذار در استان همدان در حال انجام است، عنوان کرد: پروژه انتقال ایستگاه راه آهن به شهر همدان در حال انجام است و برآنیم تا یکی از دغدغه های مردم همدان را برای این موضوع پاسخ دهیم و در این راستا، ساخت بهترین ایستگاه راه آهن با استانداردهای اروپایی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه طرح جامع شهری نقشه ما برای توسعه شهر همدان است، اظهار کرد: این طرح، با دقت و وسواس زیاد انجام و به نتیجه رسیده و در کمیته زیر بنایی تصویب شده است و با آن، افق روشن شده و با اجرایی شدن طرح جامع شهری فضای شهری همدان دگرگون می شود و در این زمینه جای هیچ نگرانی ای نیست.

شاهرخی در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: امیدواریم مجموعه مدیریت شهری در کنار شورای جدید شهر همدان، در دستیابی به اهداف مورد نظر موفق باشد.

کد خبر: ۹۵٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha