۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
طراحی ماندگار از ولوو در بازار
کراس کوپه تمام الکتریکی رقبا را به چالش می‌کشد

طراحی ماندگار از ولوو در بازار

شرکت خودروسازی ولوو با معرفی محصول تمام الکتریکی خود یعنی C۴۰ قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۶۵ درصد محصولات خود را به الکتریکی و پلاگین هیبرید بدل کند.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی ولوو در ابتدای سال میلادی جاری یک محصول تمام الکتریکی در کلاس کراس کوپه را معرفی کرد. این محصول جدید به نام C۴۰ قرار است بازار خودروهای الکتریکی را متحول کند.
این کراس برپایه پلت‌فرم خودرو پر طرفدار ولوو یعنی XC۴۰ طراحی و تولید شده است، با تغییراتی که در چهره و بدنه این محصول ایجاد شده، ولوو قصد نوآوری و تغییر جدی در بازار خودروهای کراس کوپه دارد.
به تازگی تی جون، مدیر طراحی این خودرو الکتریکی در خصوص طراحی آن، گفته است: با حفظ برخی از المان‌های زبان طراحی ولوو مانند چراغ مشابه چکش Thor و خطوط تیز روی بدنه سعی در حفظ زیبای منحصربه‌فرد این کراس‌کوپه تمام برقی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه طراحی ستون C خمیده و کمانی بودن سقف حس خاص کوپه را به هر بیننده‌ی القا می‌کند، افزود: این طراحی سبب ماندگاری این طرح در نظر هر بیننده می‌شود و زیبای خاصی را از ولوو در ذهن‌ها به وجود می‌آورد. C۴۰ در حقیقت یک محصول کاملا جدید و متفاوت از ولوو برای آیندگان خواهد بود تا جایگاه ویژه‌ی در بازار داشته باشد.

اخبار منتشر شده حکایت از آن دارد که ولوو قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۶۵ درصد محصولات خود را به الکتریکی و پلاگین هیبرید بدل کند. این مساله به معنای گسترش و توجه هر چه بیشتر این شرکت خودروساز سوئدی به مدل‌هایی مانند C۴۰ و برادر بزرگترش یعنی XC۴۰ است.

کد خبر: ۹۴٬۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha