۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۲
برنامه‌های اقتصادی دولت آینده؛ استفاده از جوانان برای پوست اندازی مدیران و بورس نیازمند اصلاح فوری
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بازار:

برنامه‌های اقتصادی دولت آینده؛ استفاده از جوانان برای پوست اندازی مدیران و بورس نیازمند اصلاح فوری

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوعات و مشکلاتی در زمینه بازار سرمایه و همچنین تامین کالاهای اساسی مردم باید در کوتاه مدت و در دولت سیزدهم مدنظر قرار گیرد.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به اولویت های اقتصادی دولت سیزدهم در کشور گفت: دولت سیزدهم باید اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را در برنامه هفتم توسعه و برنامه های سالیانه گنجانده و اجرایی کند.

وی با بیان اینکه دولت باید چند برنامه را در کوتاه مدت اجرایی کند، تصریح کرد: موضوعات و مشکلاتی در زمینه بازار سرمایه و همچنین تامین کالاهای اساسی مردم باید در کوتاه مدت و در دولت سیزدهم مدنظر قرار گیرد تا مردم دیگر در صف های طویل به دنبال تامین مایحتاج اساسی خود نباشند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید در دولت سیزدهم به معیشت مردم پرداخته شود،تاکید کرد: همچنین ما موضوع مذاکرات برجامی داریم که باید اجرای آن بی قید و شرط باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین دولت سیزدهم باید طی یک برنامه بلند مدت موضوع اشتغال جوانان، اجرای گام دوم انقلاب در قالب برنامه هفتم را مدنظر قرار دهد.

امیرآبادی فراهانی تاکید کرد: همچنین استفاده از ظرفیت جوانان در یک فرآیند مناسب می تواند باعث پوست اندازی مدیران فعلی شود که این موضوع هم باید در دولت سیزدهم مدنظر قرار گیرد.

کد خبر: ۹۴٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha