۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
۱۲۳ قوطی محلول ضدعفونی کننده تقلبی در ایلام کشف شد
معاون سازمان صمت ایلام:

۱۲۳ قوطی محلول ضدعفونی کننده تقلبی در ایلام کشف شد

ایلام - معاون بازرسی ونظارت وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت ایلام گفت: با بازرسی های انجام شده در بازار استان، ۱۲۳ قوطی محلول ضدعفونی کننده تقلبی کشف و ضبط شده است.

عزت الله عبدخانی در گفت و گو با بازار از دستگیری یک نفر به جرم تهیه و فروش محلول های ضد عفونی کننده تقلبی و قاچاق در شهر ایلام خبر داد.

وی عنوان کرد: با هوشیاری نیروهای خدوم و تلاشگر اداره کل اطلاعات استان ایلام، همکاری بازرسان سازمان صمت، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی، پلیس آگاهی و نظارت دادستانی استان ایلام تعداد ۱۲۳ قوطی مواد ضدعفونی کننده تقلبی و قاچاق  در یک منزل مسکونی شناسایی، کشف و ضبط شده است.

معاون بازرسی ونظارت وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت ایلام افزود: در همین رابطه یک نفر بازداشت و پرونده تخلفاتی به ارزش ۳۶ میلیون ریال تشکیل و جهت سر مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارجاع شده است.

وی اضافه کرد: روز گذشته نیز با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری بازرسان سازمان صمت، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و نظارت دادستانی استان دو هزار و ۲۰۰ لیتر متانول کشف و توقیف شده است.

عبدخانی مردم باید مراقب سودجویان بوده و در صورت مشاهده هرگونه احتکار، گرانفروشی، عرضه اقلام بهداشتی فاقد اصالت و ...  از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش  کنند.

کد خبر: ۹٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha