۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
اختصاص ۱۰۰۰ سهمیه طرح اقدام ملی مسکن به حوزه شرق استان سمنان
در مرحله جدید ثبت نام صورت گرفت؛

اختصاص ۱۰۰۰ سهمیه طرح اقدام ملی مسکن به حوزه شرق استان سمنان

شاهرود- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) گفت: در مرحله نخست طرح ثبت نام اقدام ملی بیش از ۷۰۰ نفر در شرق استان نام نویسی کردند و در مرحله جدید نیز بیش از یک هزار سهمیه دیگر برای این حوزه اختصاص یافته است.

امیر عمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره مرحله اول و دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در شاهرود و میامی، توضیح داد: در مرحله نخست نزدیک به ۷۲۰ متقاضی در شهرستان‌های شاهرود و میامی در این طرح ثبت‌نام کردند که ازاین‌بین ۶۳۳ متقاضی در شهر شاهرود و ۹۵ متقاضی دیگر نیز در شهرهای تابعه ثبت‌نام خود را انجام دادند.

وی بابیان اینکه طرح مسکن اقدام ملی به‌جز شاهرود در میامی، مجن، کلاته خیج و بیارجمند نیز انجام‌شده است، تأکید داشت: شرق استان سمنان در مرحله جدید ثبت‌نام که از دیروز آغازشده هزار سهمیه دارد که هنوز مشخص نیست چه تعداد آن ثبت‌نام‌شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) گفت: ۹۸۳ سهمیه خانه در شاهرود، ۱۳ سهمیه در مجن، ۱۴ سهمیه در کلاته خیج، ۱۴ سهمیه در بیارجمند و ۱۶سهمیه در میامی درمجموع بیش از هزار سهمیه شرق استان سمنان در مرحله جدید را تشکیل می‌دهند.

عمیدی بابیان اینکه داوطلبان دارای شرایط برای ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس : Tem.mrud.ir مراجعه کنند، ابراز کرد: ارسال شماره ملی سرپرست خانوار به سامانه پیامکی به سرشمارِ ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ راه دیگر ثبت‌نام است.

کد خبر: ۹٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha