۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش صنعتی استان بوشهر
مدیر کل صمت استان بوشهر خبر داد

پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش صنعتی استان بوشهر

بوشهر- حسینی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش صنعتی استان بوشهر خبر داد.

سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سازمان صنعت و معدن و تجارت استان در سال جاری در راستای تحقق شعار سال و بهبود وضعیت تولیدکنندگان از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌برد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: پرداخت تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت طولانی‌مدت به واحدهای تولیدی و صنعتی مورد توجه و تاکید ما قرار دارد و امیدوارم با تلاش شبانه‌روزی و همکاری بین‌بخشی به نتیجه لازم برای حمایت از این واحدها برسیم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: سال ۹۹ در راستای پرداخت تسهیلات در گردش و همچنین تسهیلات رونق تولید، گام‌های مهمی برداشتیم و در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی و متخصص استان نیز اقدامات خوبی صورت گرفت.

حسینی از پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش صنعتی استان بوشهر خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۰ با برنامه‌ریزی صورت گرفته مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از بخش صنعت استان در نظر گرفته شده که با طی مراحل قانونی پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: بیش از ۴۷۰ میلیارد تومان از این اعتبار در قالب تسهیلات در گردش و مابقی نیز در قالب سرمایه ثابت به واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۹۴٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha