۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
گسترش بیکاری در آمریکا
سونامی استعفا از شغل؛

گسترش بیکاری در آمریکا

در حالی که تمرکز دولت جو بایدن بر بازگرداندن شهروندان این کشور به کارهایشان متمرکز شده است، گزارش جدید نشان می‌دهد چهار میلیون آمریکایی در ماه آوریل از مشاغل خود استعفا کردند.

به گزارش بازار، بسیاری از شهروندان آمریکایی در اقدامی بی سابقه، از مشاغل خود استعفا کرده اند.

مجری این شبکه افزود: در حالی که تمرکز دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بر بازگرداندن شهروندان این کشور به کارهایشان متمرکز شده است، یک گزارش جدید نشان می دهد حدود چهار میلیون آمریکایی در ماه آوریل از مشاغل خود استعفا کردند.

اداره آمار آمریکا اعلام کرد این میزان ترک کار در این کشور بالاترین میزان در طول بیست سال گذشته است. یک میلیون نفر دیگر از شهروندان آمریکایی گفته اند قصد دارند در آینده نزدیک، کارشان را ترک کنند.

ران فریدمن، کارشناس مسائل اقتصادی و مالی در مصاحبه با این شبکه گفت: یکی از علل استعفای شاغلان این است که آن ها خواهان دریافت حقوق و مزایای بهتر هستند. اما ترک کار صرفاً ناشی از کمبود حقوق و دستمزدها نیست، بلکه ناشی از عوامل دیگری، از جمله موفقیت در کار است. موفقیت در کار با برآورده شدن سه نیاز کارکنان در محیط کار فراهم می شود. این سه نیاز شامل به کارگیری توانایی فرد در محیط کار، قابلیت رشد و ارتقاء شغلی و احساس ارتباط معنادار با دیگران در محل کار است. اگر سازمان ها برای رفع این سه نیاز روانی کارکنانشان تلاش کنند، کارمندان آن ها احساس سلامتی و شادمانی بیشتری می کنند و خلاق تر و کارآمدتر هم می شوند. آنچه سازمان ها باید برای نیروی کار خود انجام دهند این است که شرایطی ایجاد کنند که کارکنان در آن رشد کنند. زمانی که افراد وارد شغلی می شوند، می خواهند این کار به زندگی آن ها معنا ببخشد و فرصت رشد برای آن ها فراهم کند. آنگاه، چنین کارکنانی سالم تر، خوشحال تر و دارای بهره وری بیشتری خواهند بود.

کد خبر: ۹۴٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha