۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
نمایشگاه ماشین آلات و مواد چرم و کفش آیسف ۹ تا ۱۲ تیر برگزار می شود

نمایشگاه ماشین آلات و مواد چرم و کفش آیسف ۹ تا ۱۲ تیر برگزار می شود

شصت و چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه کفش و چرم آیسف ترکیه از تاریخ ۹ الی ۱۲  تیرماه در استانبول و با حضور ۴۵۰ شرکت برگزار می شود.

بازار؛ گروه صنعت: شصت و چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه کفش و چرم آیسف ترکیه از تاریخ ۹ الی ۱۲  تیرماه برگزار می شود.

به گزارش بازار شصت و چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه کفش و چرم آیسف در استانبول ترکیه در حالی برگزار می شود که تولیدکننده از سراسر دنیا در این نمایشگاه حضور می یابند و آخرین فن آوری ها و محصولات مرتبط با صنعت از جمله پاشنه، لوازم جانبی، منسوجات، مواد شیمیایی، چرم و مواد چرمی مصنوعی را ارائه می کنند.

گفتنی است بعد از همه گیری COVID-۱۹ نمایشگاه های بسیاری از صنایع از جمله صنعت چرم و کفش دنیا غالبا به صورت مجازی برگزاری می شود و حال نمایشگاه آیسف ترکیه به صورت بین المللی و از تاریخ ۳۰ ژوئن تا ۳ جولای به صورت حضوری برگزار خواهد شد.  

به گفته مجریان این نمایشگاه، شصت و چهارمین دوره نمایشگاه ماشین آلات و مواد اولیه چرم و کفش در مساحتی بالغ بر ۶۰ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت از سراسر دنیا برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۹۴٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha