۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
 ۵ میلیون سهامدار عدالت شماره شبا را اعلام نکردند
در گفتگو با بازار مطرح شد

۵ میلیون سهامدار عدالت شماره شبا را اعلام نکردند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: هنوز پنج میلیون سهامدار استان شماره حساب شبای خود را برای سود سهام عدالت اعلام نکردند.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه قرار بود سود سهام عدالت تا پایان فروردین ماه واریز می شد، افزود: هفته قبل نامه ای تنظیم کردیم تا پول هایی که از شرکت سرمایه پذیر گرفته شد باید به حساب شرکت های سرمایه گذاری واریز شود.

وی افزود: وعده هایی مبنی بر پرداخت سود سهام عدالت داده شد و براساس قرارداد باید سود از طریق سازمان خصوصی سازی به حساب مردم واریز شود و این مسئله پیگیری می شود.

وی با اظهار اینکه باید علت تاخیر و عدم واریز سود سهام عدالت باید اعلام شود، گفت: برخی شائبه ها نظیر سجامی نشدن را دلیل عدم واریز مطرح می کنند ولی این مسئله ارتباطی به سود سهام عدالت ندارد.

توکلی با اظهار اینکه پنج میلیون سهامدار هنوز شماره حساب شبای خود را اعلام نکردند از آنان خواست نسبت به اعلام حساب تسریع کنند و گفت: در استان مازندران یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم استان شیوه غیرمستقیم برای آزادسازی سهام عدالت را انتخاب کردند.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: سود سهام عدالت چهارماه در حساب شرکت مرکزی سپرده گذاری است درحالی که باید به حساب شرکت های سرمایه گذاری استان ها واریز و از آن طریق بین مردم توزیع شود.

کد خبر: ۹۴٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha