۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
امیدوارم دولت آینده اصلاحات ساختاری اقتصاد را انجام دهد
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

امیدوارم دولت آینده اصلاحات ساختاری اقتصاد را انجام دهد

رزم حسینی، وزیر صمت گفت: در شرایط فعلی که آمریلا تمایل به مذاکره دارد انتظار است رئیس جمهوری منتخب قدرتمند در صحنه بین الملل ظاهر و مذاکره کند.

به گزارش بازار، علیرضا رزم حسینی وزیرصمت گفت: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم و در واقع یک نظام مردم پایه است و هرجا که حضور مردم فعال بود موفقیت چشمگیر نصیب کشور می شود.

وی ادامه داد: امنیت مرزی و فرامرزی به دست آمده برای کشور حاصل پشتوانه مردمی بود و اگر دولت آینده قادر باشد اصلاحات ساختاری اقتصادی انجام دهد بی شک به پشتوانه همین مردم اتفاق خواهد افتاد.

وزیر صمت ادامه داد: ما چندین سال با یک اقتصاد بیمار روبرو هستیم که هیچ دولتی جرات تغییر اصلاحات اقتصادی را نداشته و با شرایط چند سال اخیر تحریم های سخت و بیمار کرونا احتیاج به حمایت مردم و به خصوص جوانان داریم.

وی شرایط انتخاباتی کشور را در مقایسه با کشورهای منطقه بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: در کشور ما مسئولان چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می شوند و این بیانگر ارزش گذاری به نیروی مردمی است.

وی ضمن تاکید بر لزوم حضور بر پای صندوق های رای و استفاده از حق رای گفت: مردم باید از حق انتخابی که بهشان واگذار شده استفاده نمایند و فارغ از مشکلات اقتصادی موجود، برای ساختن شرایط بهتر انتخاب خود را انجام دهند و اطمینان داشته باشند که دولت برخواسته از دل مردم حتما اتفاق خوبی را رقم خواهد زد.

کد خبر: ۹۴٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha