۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
رنو ۲۰ هزار نفر را دور کار می‌کند
برنامه جدید خودروساز فرانسه

رنو ۲۰ هزار نفر را دور کار می‌کند

شرکت خودروسازی رنو تصمیم دارد که ۲۰ هزار نفر از کارکنان پشتیبانی و اداری خود را از سپتامبر سال میلادی جاری دور کار کند.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی رنو به تازگی اعلام کرده است که با امضا توافق نامه‌ای با اتحادیه‌های صنفی فرانسه، امکانی را برای کارکنان خود ایجاد کرده که حداکثر سه روز در هفته دور کار باشند.

رنو اعلام کرده است که فرآیند جدید کار در چند مرحله اجرا می‌شود، طبق اعلام رسمی این خودرو از سپتامبر سال جاری فرآیند جدید آغاز خواهد شد. مدیران این خودروساز معتقد هستند که پشتیبانی و آموزش نحوه کار بهتر از راه دور را ارائه می‌دهد.

شرکت خودروسازی رنو در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: برنامه جدید کاری ترکیبی و داوطلبانه خواهد بود، در این برنامه دو روز کار در خانه و هفته یک روز بر اساس صلاحدید مدیران خواهد بود.

این خودروساز فرانسوی برای ۲۰ هزار نفر از کارمند خود در فرانسه پیشنهاد دور کاری را در دست اجرا دارد، گفتنی است که این دور کاری شامل کارکنان خط تولید نشده و صرفا برای نیروهای اداری و پشتیبانی اجرای خواهد شد.

قابل توجه هست که خودروساز رقیب رنو یعنی استلانتیس تولید کننده خودروهای پژو و سیتروئن، توافق نامه مشابه‌ای برای کارکنان خود در فرانسه امضا کرده‌اند.

پس از شیوع ویروس کرونا در بسیاری از دفاتر و نشان دادن چه میزان وظایف کارکنان در خانه‌های انجام می‌شود، این مورد سبب سخت شدن کارکردن نیروی انسانی پس از همه گیری کرونا در محل کار خواهد شد.

گفتنی است که خودروسازان اروپایی و به تبع آن تولیدکنندگان فرانسوی با شروع همه‌گیری کرونا، بخشی از نیروی انسانی خود را به حالت تعلیق درآوردند تا بتوانند از نظر مالی، حقوق آن‌ها را تامین کنند. این دور کاری نیز می‌تواند منجربه افزایش بهره وری در تولید شود.

کد خبر: ۹۴٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha