۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
۴۰ هزار مشترک همدانی برق در بخش خانگی پرمصرف هستند
مدیرعامل شرکت برق همدان:

۴۰ هزار مشترک همدانی برق در بخش خانگی پرمصرف هستند

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به وجود ۴۰ هزار مشترک پرمصرف در بخش خانگی گفت: باید نسبت به مصرف انرژی حساس باشیم.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با اشاره به وضعیت صنعت برق افزود: با توجه به کاهش بارندگی‌ها و افزایش دما از ابتدای سال تناسب بین تولید و تقاضا برهم خورده و باید در حوزه مصرف مدیریت به خوبی انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف بیان کرد: بانوان جزو افراد تأثیرگذار در خانواده هستند که انتظار می‌رود در این امر یاری‌گر ما باشند و به اصلاح الگوی مصرف انرژی کمک کنند.

وی با بیان اینکه باید مصرف بهینه انرژی را از خودمان شروع کنیم، گفت: اگر کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق را نداشته باشیم و مدیریت مصرف نکنیم به طور قطع برای تأمین برق مشترکین استان با مشکل مواجه خواهیم شد.

جمشیدی تاکید کرد: خاموشی یک لامپ، استفاده از لوازم پرمصرف برقی در ساعات غیر اوج بار، تنظیم دمای کولر گازی بر روی ۲۵ درجه و استفاده از دور کُند کولر آبی از جمله راهکارهای ساده مدیریت مصرف برق است.

وی با اشاره به طرح‌های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق در راستای کنترل پیک بار استان همدان گفت: انعقاد بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ تفاهمنامه با مشترکین استان همدان به میزان ۶۰ مگاوات، اجرای طرح‌های تشویقی و طرح برق امید از اقدامات انجام شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به وجود ۴۰ هزار مشترک پرمصرف در بخش خانگی تأکید کرد: باید درست مصرف کنیم، مسئولیت‌پذیر باشیم و نسبت به مصرف انرژی حساس باشیم چراکه این روزها شرایط سختی داریم و هر یک از ما باید مروج فرهنگ مدیریت مصرف باشد.

کد خبر: ۹۴٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha