۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
۳۰۰ پروژه تولیدی اقتصادی در استان همدان در دست اجرا است
استاندار همدان:

۳۰۰ پروژه تولیدی اقتصادی در استان همدان در دست اجرا است

‍ همدان - استاندار همدان با تأکید بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری در راستای اشتغالزایی گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ پروژه تولیدی اقتصادی در استان همدان در دست اجرا است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ سید سعید شاهرخی در جریان بازدیدهای خود از واحدهای تولیدی استان همدان به شرکت خوش‌نوش همدان رفت و در حاشیه این بازدید اظهار کرد: سیاست دولت توجه به ارتقای معیشت مردم از طریق حمایت از تولید و ایجاد اشتغال بوده و ما نیز تا کنون این سیاست را دنبال کرده‌ایم.  

وی با بیان اینکه در استان همدان در راستای سیاست دولت، بخش خصوصی سرمایه‌گذاری‌های موثری در حوزه‌های مختلف داشته است گفت: در حال حاضر بیش از۳۰۰ پروژه در استان همدان در دست اجراست.

استاندار همدان با اشاره به اینکه تاکنون تلاش شده واحدهایی که ظرفیت ایجاد فرصت‌های شغلی جدید دارند، را حمایت و احیا کنیم افزود: احیای واحدهای راکد در استان یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید به ویژه در استان همدان است.

وی با بیان اینکه ظرفیت شرکت خوش‌نوش فراتر از وضعیت موجود است تلاش می‌شود با مانع‌زدایی‌ها واحدهای جدید دیگر در این مجموعه راه‌اندازی شود گفت: انگیزه و توانایی مجموعه تولیدی خوش‌نوش همدان برای گسترس واحدهای دیگر قابل تقدیر است.

شاهرخی با تأکید بر پیگیری مشکلات و موانع شرکت خوش‌نوش همدان گفت: برون‌رفت از مشکلات این شرکت در بخش تامین اجتماعی، با هم‌افزایی و تعامل قابل حل و فصل است.

وی در پایان سخنانش هدف از بازدید از پروژه‌ها و واحدهای صنعتی در استان را مانع‌زدایی و حمایت از تولید عنوان کرد.

کد خبر: ۹۴٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha