۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
استفاده از ظرفیت تعاونی و تشکل های کشاورزی برای ضد عفونی کردن اماکن عمومی البرز
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز خبر داد؛

استفاده از ظرفیت تعاونی و تشکل های کشاورزی برای ضد عفونی کردن اماکن عمومی البرز

کرج- رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: این سازمان با بهره گیری از ظرفیت های موجود تعاونی ها و تشکلهای کشاورزی و استفاده از تجهیزات نظیر دستگاه های سمپاش توربو لاینر در ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهری، برای کمک به ریشه کن کردن کرونا اقدام می کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی البرز، سید مجید موسوی اظهار کرد: تا کنون در شهرستان‌هایی همچون ساوجبلاغ و نظر آباد هماهنگی های لازم در خصوص به‌کارگیری ظرفیت تعاونی و تشکل های کشاورزی برای ضدعفونی اماکن عمومی شهرستان انجام شده است.

وی افزود: در سازمان نیز با شیفت بندی و برنامه ریزی لازم برای مرخصی همکاران و همچنین دورکاری برای پرسنلی که بیماری های خاص دارند و همکاران خانم سعی شده تا با کمترین تعداد ممکن امورات مربوط به اداره پیگیری و انجام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: برای حفاظت پرسنل نیز امکاناتی نظیر ماسک و مایع های ضد عفونی دست، در سازمان تامین شده و از حضور و تردد غیر ضرور مراجعان نیز در داخل سازمان جلوگیری می شود لذا در این خصوص سعی شد تا خدمات به صورت غیر حضوری و تلفنی به ارباب رجوع ارائه و در مواقع ضرور نیز با رعایت کامل اصول بهداشتی ارائه خدمات در محل میز خدمت به مراجعان انجام می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی البرز اضافه کرد: لغو جلسات غیر ضروری، جلوگیری از ورود همکارانی که علائم بیماری دارند به داخل ساختمان اداری و ضد عفونی محیط اداره از دیگر اقدامات سازمان است.  

کد خبر: ۹٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha