۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
معیشت و اشتغال انتظار مردم از دولت سیزدهم است
نماینده مردم گرگان و آق قلا:

معیشت و اشتغال انتظار مردم از دولت سیزدهم است

گرگان- سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: اقتصاد، معیشت و اشتغال که همیشه در فرمایشات مقام معظم رهبری مورد تاکید بوده، خواسته مردم در شرایط کنونی از دولت سیزدهم است.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: کشور ما ظرفیت خوبی از لحاظ منابع مالی، زیرساختی و منابع انسانی دارد که بتواند یک اقتصاد پویا را برای کشور را به ارمغان بیاورد.

وی افزود: در حال حاضر مردم از وضعیت کنونی بسیار ناراحت هستند و دولت باید اقدامات بسیاری انجام دهد تا مشکلات مردم مرتفع شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا با بیان اینکه اقتصاد معیشت و اشتغال دغدغه اصلی جامعه است، خاطرنشان کرد: این سه آیتم در ادوار گذشته نیز بارها مورد تاکید مقام معظم نیز قرار گرفته و ایشان بر مسئله اقتصاد مقاومتی تاکید فراوان دارند.  

وی ادامه داد: سرنوشت کشور ما در دست خودمان است و مردم با حضور گسترده و مشارکت خوبی که در انتخابات داشتند شرایط کشور را به سمت توسعه و شکوفایی پیش برده اند.

وی با اشاره به اینکه نباید به دنبال قضاوت کردن دولت های گذشته باشیم، گفت: ، دولت سیزدهم باید بسیار کار کند زیرا مردم آنها را قضاوت می کنند.

کد خبر: ۹۴٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha