۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
عملکرد موفق صادرکنندگان یزدی در ایفای تعهدات ارزی
رئیس صمت یزد اعلام کرد

عملکرد موفق صادرکنندگان یزدی در ایفای تعهدات ارزی

یزد- رئیس سازمان صمت استان یزد از کسب امتیاز بالاتر از میانگین کشوری در رفع تعهدات ارزی و عملکرد مقبول صادرکنندگان استان در زمینه صادرات خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، محمدرضا علمدار یزدی اعلام کرد که صادرکنندگان استان یزد با کسب امتیاز بالاتر از میانگین کشوری در تعهدات ارزی خود موفق شده‌اند و عملکرد مقبولی در این زمینه ارائه کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه صادرکنندگان استان علاوه بر صادرات کالا، به تعهدات خود در قبال کشور نیز عمل کرده‌اند، افزود: مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های اثرگذار و به ویژه صادرکنندگان استان دلیل این عملکرد خوب استان یزد در جهت بازگشت ارز حاصل از صادرات بوده است.

وی بیان کرد: کمیته اقدام ارزی ضمن اجرایی کردن بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات، تلاش دارد مشکلات صادرکنندگان در حوزه ایفای تعهدات ارزی را نیز رفع کند.

علمدار یزدی اظهار کرد: صادرکنندگان در صورت هرگونه ابهام در خصوص ایفای تعهدات ارزی می توانند به دبیرخانه کمیته اقدام در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه کنند.

کد خبر: ۹۴٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha