۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
۲ محصول جدید از ب‌ام‌و معرفی می‌شود
ایکس ۲ با طعم برقی در راه بازار

۲ محصول جدید از ب‌ام‌و معرفی می‌شود

گروه خودروسازی ب‌ام‌و قصد دارد که همزمان با معرفی نسل جدید ایکس ۲ مدل الکتریکی آن را نیز معرفی کند، این خودروساز به دنبال تغییر در محصولات الکتریکی خود است.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصاویر دیجیتالی از نسخه الکتریکی جدید ب‌ام‌و منتشر شده که نشان می‌دهد ایکس ۲ در حال تغییر و تحول گسترده است، این سیاست در طراحی آن به کامل مشهود است.
جدیدترین تصاویر و اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گروه خودروسازی ب‌ام‌و در حال تدارک برای تغییری بزرگ در محصولات الکتریکی است. به عبارت دیگر شرکت خودروسازی ب‌ام‌و قصد دارد همزمان با معرفی نسل جدید مدل ایکس ۲، از مدل الکتریکی آن نیز با نام ایکس ۲ آی رونمایی کند.
 براساس تصاویر دیجیتالی منتشر شده ب‌ام‌و ایکس ۲ آی، از طراحی عضلانی‌تر به خصوص در نمای جلو برخوردار است. ضمن اینکه استفاده از جلوپنجره بزرگ‌تر و نیز چراغ‌های دوبل جلو از ویژگی‌های جدید و اصلی طراحی ظاهری این مدل الکتریکی خواهد بود.
در حال حاضر اطلاعات یا گزارشی از پیشرانه‌ها و باتری‌های مورد استفاده در این مدل منتشر نشده است. اما می‌توان انتظار داشت که ب‌ام‌و از پیشرانه‌های جدید سه و چهار سیلندر به همراه باتری‌های ۴۸کیلوات ساعتی در ایکس  ۲ آی استفاده خواهد کرد. زمان معرفی و عرضه این مدل نیز احتمال دارد در سال ۲۰۲۳ و یک سال پس از معرفی نسل جدید ایکس ۱ انجام شود.

کد خبر: ۹۴٬۲۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha