۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
تردد ۲۰ میلیون مسافر از راه‌های استان سمنان تهدیدی جدی در زمان شیوع کرونا
معاون استاندار سمنان تاکید کرد:

تردد ۲۰ میلیون مسافر از راه‌های استان سمنان تهدیدی جدی در زمان شیوع کرونا

سمنان – معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان گفت: تردد سالانه ۲۰ میلیون مسافر از راه‌های مواصلاتی استان یک تهدید جدی در شرایط فعلی و شیوع کرونا است.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری شامگاه شنبه در جلسه گردهمایی معاونین عمرانی استانداری‌های سراسر کشور به‌صورت ویدئو اجلاس، ضمن بیان اینکه این استان به‌عنوان معبر اصلی ارتباطی غرب به شرق کشور، سالانه شاهد تردد ۲۰ میلیون مسافر از این مسیر هستیم، اظهار داشت: در شرایط فعلی این ظرفیت به یک تهدید تبدیل‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه استان سمنان در ایام نوروز ۹۹ پذیرای مسافران نخواهد بود، تصریح کرد: حفظ سلامت مردم در شرایط فعلی مهم‌ترین اولویت مسئولان است.

معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه یک هزار تخت بیمارستانی برای پذیرش بیماران کرونایی در استان ساماندهی شده است، بیان کرد: سالن‌های چندمنظوره استان در شرایط بحرانی به‌سرعت آماده پذیرش بیماران می‌شود.

فخری بابیان اینکه امکانات لازم برای افزایش این ظرفیت به یک هزار و ۵۰۰ تخت وجود دارد، خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که امروز باید موردتوجه قرار بگیرد حفاظت از سلامتی کارکنان و نیروهای خدمات شهری شهرداری‌ها است.

وی افزود: اقدامات پیشگیرانه مناسب در مبادی ورودی استان سمنان به کار گرفته‌شده است چراکه امروز در کشور با شرایطی حساس و درواقع با شرایط جنگی مواجه هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: ضدعفونی و گندزدایی معابر سطح شهرهای استان نیز به‌صورت مستمر در حال انجام و لازم به ذکر است که خوشبختانه مردم ما نیز در این خصوص همراهی بسیار خوبی دارند.

کد خبر: ۹٬۴۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha