۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
«هنری فورد سوم» ترک سمت کرد
تغییر در مدیریت خودروساز بزرگ آمریکایی

«هنری فورد سوم» ترک سمت کرد

هنری فورد سوم به تازگی اعلام کرد که پس از ۱۵ سال حضور در فورد موتور به عنوان روابط سرمایه گذاران، این پست را ترک کرده و عضو هیات مدیره خواهد شد.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی خبری در خصوص عدم فعالیت فورد در شرکت اجدادی‌اش منتشر شده که می‌تواند تاثیری در بازار این خودروساز داشته باشد.
هنری فورد سوم از زمان پیوستن به شرکت فورد موتور در سال ۲۰۰۶ در سمت‌های مختلف از حمله روابط کار، برنامه ریزی محصول، خرید، روابط فروشنده و بازاریابی فورد کارکرده است. پس از عضویت در هیات مدیره خودروساز آمریکایی، ترجیح داد نقش دیرینه خود به عنوان روابط سرمایه گذاران را رها کند.
هنری فورد سوم با انتشار مطلبی بیان کرد؛ پس از ۱۵ سال حضور در فورد موتور، معتقدم دیدگاه‌های جدید خارجی به من کمک می‌کنند تا با توانایی بیشتر نقد سازنده نسبت به نقاط قوت و ضعف خود پی برم، این مساله سبب می‌شود شرکت بزرگ خود را بهتر راهنمایی و حمایت کنم.
برخلاف تصور عموم، هنری فورد سوم همواره در این شرکت به طور مستقیم فعالیت نداشته است. فورد در سال ۲۰۰۲ با مدرک لیسانس ادبیات انگلیسی از کالج دارتموث فارغ التحصیل شد. وی در دوره کوتاه فعالیت خود به عنوان معلم ریاضی و تاریخ در مقاطع دبیرستان و راهنمایی فعالیت داشته، همواره بیان می‌کرد به دنبال تجارت خانوادگی خود است.
در همین راستا فورد، افزود: می‌توانم براساس تجبریات خود کاری کنم که محصولات و خدمات بهتری که مشتریانمان دوست دارند را اراده دهیم.
گفتنی است که ادسل فورد دوم، نوه بزرگ هنری فورد، اخیرا پس از ۳۳ سال حضور در هیات مدیره فورد موتور، به همکاری خود پایان داد. وی در حال حاضر با کمیته های مالی، پایداری و نوآوری برند کار می کند. این موضوع می‌تواند تاثیر بسزایی در نقش او برای توسعه و موفقیت فورد در بازارهای جهانی داشته باشد.
 سخنگو شرکت فورد موتور اعلام کرده است، به زودی یک نفر برای جایگزینی هنری فورد سوم در سمت روابط سرمایه گذاران در شرکت تعیین خواهد شد، اما همچنان پست بعدی هنری نامشخص باقی مانده است.
در پایان باید اشاره داشت که خانواده فورد یک نیرو محرکه قابل توجهی برای این برندخودروسازی هستند و می‌توانند آن را به جایگاه درستی هدایت کنند.

کد خبر: ۹۴٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha