۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
تمدید پروانه فعالیت واحدهای کشاورزی آذربایجان‌شرقی تا پایان اردیبهشت ۹۹
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد

تمدید پروانه فعالیت واحدهای کشاورزی آذربایجان‌شرقی تا پایان اردیبهشت ۹۹

تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با هماهنگی انجام شده با وزارت جهادکشاورزی و استانداری، کلیه مجوزها و پروانه های بهره برداری صادره واحدهای تولیدی بخش کشاورزی در تمامی فعالیت ها تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ تمدید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بازار، اکبر فتحی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و در راستای سیاست های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مبنی بر کاهش ترددهای غیرضرور و حفظ سلامتی کشاورزان، تولیدکنندگان و بهره برداران، خدمات مورد نیاز کلیه صاحبان پروانه های بهره برداری واحدهای تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی که تاریخ اعتبار آنها از اول اسفند به پایان می رسد؛ تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ بدون نیاز به تمدید پروانه، ارائه می شود.

وی افزود: هماهنگی های لازم با سایر دستگاه های خدمات رسان به کشاورزان که  خدمات مرتبط با  تأمین  انواع  انرژی، سوخت و تسهیلات را که باید پروانه های دارای اعتبار ارائه کنند، انجام شده تا بهره برداران با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: صدور تمام مجوزهای جدید اعم از پروانه تاسیس و بهره‌برداری و مجوز فعالیت که صدور آن مستلزم مراجعه حضوری متقاضی  است به پایان اردیبهشت  ماه ۱۳۹۹ موکول شده است.

فتحی با بیان اینکه بهره برداران و سرمایه گذاران بخش کشاورزی تا اطلاع ثانوی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه از مراجعه غیرضروری به سازمان جهادکشاورزی، مدیریت های جهادکشاورزی در شهرستان ها و سایر ادارات تابعه خودداری کنند، افزود: بهره‌برداران بخش کشاورزی می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق سامانه های مشخص شده ثبت و پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونای جدید بایستی سعی درکاهش تردد و مراجعات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران داشته باشیم ادامه داد: بخاطر اینکه تمام مراحل صدور موافقت های اولیّه، پروانه های تاسیس و پروانه های بهره برداری ازطریق سامانه پنجره واحد صدور مجوزهای کشاورزی خدمات الکترونیک به نشانی eagri.maj.ir انجام می گیرد و مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان در صورت تماس تلفنی در اوقات اداری با شماره تلفن های دفتر مدیریت  ۳۴۴۹۴۴۱۸ و معاون مدیریت  ۳۴۴۹۴۴۱۶ نسبت به دستور بررسی، تائید یا ارجاع تمام نامه ها و پرونده های الکترونیکی به کارشناسان تخصصی و در نهایت صدور مجوزهای فوق الاشاره اقدام می کنند.

وی اظهار کرد: سامانه پنجره واحد مرکز خدمات سرمایه گذاری استان جهت پیگیری استعلامات به آدرس https://www.isw-ea.ir ، سامانه پنجره واحد صدور مجوزهای بخش کشاورزی جهت صدور مجوزها به آدرس  https://eagri.maj.ir، سامانه دادور جهت رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزها به آدرس http://www.g۴b.ir، سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری جهت ثبت و پیگیری درخواست تسهیلات به آدرس https://cita.maj.ir و سامانه تسهیلات رونق تولید به آدرس www.behinyab.ir از سامانه های مشخص شده جهت انجام امورات غیر حضوری هم استانی های گرامی مشخص شدند که بهره برداران محترم هرگونه سوالی در مورد سامانه های فوق داشتند از طریق تلفن ۳۴۴۹۴۲۶۲ پیگیری کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه برای پیگیری درخواست ها از امور اراضی نیز شماره تلفن های مجزا تعیین شده است، افزود: بهره برداران بخش کشاورزی می توانند با شماره تلفن های ۶ - ۳۴۴۳۸۰۰۰  داخلی ۱۸۷ واگذاری طرح های کشاورزی، داخلی ۱۸۱ واگذاری طرح های غیر کشاورزی، داخلی ۱۸۵ انتقال قطعی، داخلی ۱۹۰ حفظ کاربری و۳۸۱ حفظ کاربری و رفع تداخلات تماس بگیرند.

فتحی گفت: خدمات مرتبط به بخش کشاورزی به صورت غیرحضوری از طریق وب سایت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به آدرس https://www.eaj.ir و شماره تلفن های  ۶ - ۳۴۴۳۸۰۰۰  انجام می شود.

کد خبر: ۹٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha