۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
توقف صادرات سیب سمیرم/ مردم انتظار روشنگری در مسائل اقتصادی را دارند
نماینده مردم سمیرم در مجلس:

توقف صادرات سیب سمیرم/ مردم انتظار روشنگری در مسائل اقتصادی را دارند

اصفهان- نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: صادرات سیب سمیرم متوقف شده به نوعی که در سردخانه های این شهرستان، سیب از پاییز گذشته موجود است.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به پیامدهای کرونا در اقتصاد و انتظارات مردم از رئیس جمهور اظهار داشت: کرونا بیماری همه‌گیری بود که در اقتصاد تاثیر بسیاری داشت و در شهرستان سمیرم نیز با محدودیت‌ها و بستن مغازه‌ها این شرایط بحرانی‌تر شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سمیرم یک شهرستان توریستی و گردشگری است اما در این مدت کرونا از  فرصت بهره‌مندی از گردشگران  محروم و این صنعت در این شهرستان کم رونق شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس اظهار کرد: سیب سمیرم به هندوستان صادر می‌شد و اکنون این امر دچار اختلال شده و در سردخانه های این شهرستان سیب سمیرم از پاییز گذشته موجود است.

توقف صادرات سیب سمیرم
وی با بیان اینکه کسبه و کشاورزان که صادرات سیب درختی را داشتند اکنون محدود شدند، گفت: ضرر و زیان بسیاری بر کشاورزان این منطقه متحمل شده و از رئیس جمهور آینده انتظار دارند که برای جبران و رونق اقتصاد برنامه‌ موثری داشته باشد.

سلیمی گفت: مردم شهرستان سمیرم از رئیس جمهور انتظار دارند که با صداقت رفتار کند و از اینکه بخواهند مسائل را پیچیده کنند ناراحت و نارضایتی می‌شوند.

انتظار شفافیت به دور از ابهام از رئیس جمهور آینده
وی با بیان اینکه مردم انتظار شفافیت در مشکلات موجود در بازار خودرو، صادرات، مسکن و غیره  هستند، افزود: باید این مشکلات با مردم در میان گذاشته شود تا آنها شاهد صداقت در برخورد با اینگونه مسائل باشند و قطعا همکاری لازم را خواهند داشت.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مردم شاهد این باشند که کارگزاران دولت با ابهام صحبت می‌کنند و حقاقی را بازگو نمی‌کنند دیگر اعتماد خود را نسبت به دولت سلب می‌کنند.

وی یادآور شد: با رعایت این موارد به پیشبرد اهداف دولت آینده نیز کمک خواهد کرد تا یک دولت کارآمد، انقلابی، جهادی و شفاف بر سر کار آید.

کد خبر: ۹۴٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha