۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
احساسات بازار رمزارز از صعود بیت‌کوین به ۵۰ هزار دلار حکایت دارد
بازار بررسی می‌کند؛

احساسات بازار رمزارز از صعود بیت‌کوین به ۵۰ هزار دلار حکایت دارد

بررسی ها نشان می دهد بازار رمزارزها مقبولیت و مشروعیت بیشتری از گذشته در جهان پیدا کرده است.

بازار؛ گروه بورس: این روزها بازار رمزارزها یا کریپتوکارنسی گارد صعودی گرفته است، این وضعیت با کمک اندیکاتورهای مک دی و آر اس آی به خوبی واضح است، بعد از آن که چند کشور آفریقایی و آمریکای شمالی و جنوبی بازار رمزارز">رمزارز را قانونی معرفی کردند، چشم اندازها درباره این بازار دوباره مثبت شده و با این تایید رسمی کشورها می توان به آینده مبهم رمزارزها امیدوار شد و پایه ای فاندامنتالی برای تحلیل آنان سخت. تا به امروز عرضه و تقاضاهای بزرگ نهنگ های بازار همچون ایلان ماسک این بازار را بالا و پایین می آورد اما تحلیل ها می گوید این بازار پایه فاندامنتالی قوی تری پیدا خواهد کرد تا معامله گران بتوانند مسیر را تا حدی پیش بینی کنند.

تا قبل از امروز معامله گران احساس خود را در این بازار خرید و فروش می کردند اما آرام آرام پایه تحلیل فاندامنتالی این بازار فعال شده و این به معنای ثابت شدن رمزارزها به عنوان یک بازار رسمی بین المللی است که تا رسیدن به آن روز فاصله زیادی نداریم.

در تازه ترین تحلیل‌ها «مایکل فان د پوپ» تحلیلگر و معامله‌گر کریپتو در توئیتی نوشت که احساس حاکم بر بازار از حرکت بیت‌کوین به سمت ۵۰ هزار دلاری شدن حکایت دارد.

 وی تاکید کرد: احساسات بازار به آرامی از حرکت «بیت‌کوین سمت ۲۰ هزار دلار» به [احتمال حرکت] «بیت‌کوین به سمت ۵۰ هزار دلار» تغییر کرده است.

 د پوپ افزود: هر چه قیمت بیت‌کوین در این ناحیه، بیشتر تثبیت شود شروع صعود محتمل‌تر می‌شود. همچنین به دنبال آن آلت‌کوین‌ها هم براحتی از این روند تبعیت می‌کنند.

امید به رشد دوباره بازار کریپتو بیشتر شد
نتایج نظرسنجی شرکت سرمایه‌گذاری «وویاژر دیجیتال» نشان می‌دهد که معامله‌گران کریپتو برغم تجربه یک دوره از شدیدترین ریزش‌های بازار به رشد دوباره بیت‌کوین و آلتکوین‌ها امیدوارتر شده‌اند.

۸۱ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که به آینده بازار کریپتو مطمئن‌تر شده و ۸۷ درصد نیز اعلام کردند که طی سه ماهه آتی بر پورتفوی خود اضافه می‌کنند.

همچنین ۵۵ درصد از پاسخ‌دهندگان نسبت به رشد کاردانو، ۱۱ درصد به رشد دوج‌کوین، ۶ درصد به رشد چین‌لینک (لینک) و ۶ درصد دیگر نیز به رشد پولکادات اطمینان بیشتری داشتند.

«ایل کاپو» حرکت بیت‌کوین و کاردانو را صعودی ارزیابی کرد
 یک تحلیلگر و تریدر کریپتو که با نام مستعار «ایل کاپو» در توئیتر فعالیت می‌کند نسبت به صعود قیمت بیت‌کوین و کاردانو ابراز خوشبینی کرد.

 وی نوشت: بیت‌کوین در حال پرتاب به قیمت ۴۵ هزار دلار تا ۴۸ هزار دلار است. ایل کاپو در توئیت دیگری نوشت که حرکت کاردانو (ADA) «بسیار صعودی» است.

کد خبر: ۹۴٬۰۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha