آغاز خیاطی مبتنی بر Wi-Fi؛ بزودی| ارزش ۵میلیارد دلاری بازار جهانی چرخ خیاطی رایانه ای تا ۲۰۳۱
بازار گزارش می دهد

آغاز خیاطی مبتنی بر Wi-Fi؛ بزودی| ارزش ۵میلیارد دلاری بازار جهانی چرخ خیاطی رایانه ای تا ۲۰۳۱

طی سالهای اخیر فناوری چرخ خیاطی صعودی بوده و تولیدکنندگان سعی در استفاده از مکانیزمهای پیچیده مثل خیاطی مبتنی بر Wi-Fi دارند. به این ترتیب ارزش بازار جهانی چرخ خیاطی تا ۲۰۳۱ از ۵میلیارد دلار می گذرد.

بازار؛ اقتصاد دیجیتال: کارشناسان جهانی پیش بینی کرده اند که بازار جهانی خیاطی در دوره ۱۰ ساله ۲۰۲۱ تا ۲۰۳۱ به طور متوسط حدود چهار درصد گسترش یابد و از سوی دیگر نوآوری هایی مانند چرخ خیاطی های رایانه ای و مجهز به Wi-Fi به بازار وارد شود.

این در شرایطی است که چرخ خیاطی سالهای متمادی در کانون توجهات بوده و زیربنای آن صنعت پوشاک و نساجی جهانی است. با این وجود طی سالهای اخیر، یک پیشرفت بزرگ در فناوری چرخ خیاطی مشاهده شده است، به طوری که تولیدکنندگان برجسته سعی در استفاده از مکانیزم خیاطی بسیار پیچیده با استفاده از پیشرفت هایی مانند خیاطی مبتنی بر Wi-Fi و دوخت هوشمند دارند.

کارشناسان برآورد کرده اند که علیرغم وقفه در بازار جهانی چرخ خیاطی در ابتدای سال ۲۰۲۰، تا پایان ۲۰۳۱ ارزش این بازار از ۵میلیارد دلار عبور خواهد کرد

ارزش ۵میلیارد دلاری بازار جهانی چرخ خیاطی تا ۲۰۳۱
بر اساس گزارشات مندرج شده، بازار ماشین های خیاطی در طول تاریخ به طور مداوم گسترش یافته، زیرا عمده تولیدکنندگان منسوجات و پوشاک مبالغ هنگفتی را برای بهبود تکنیک های تولید با استفاده از روش های پیشرفته خیاطی و دوخت سرمایه گذاری کردند. این در شرایطی است که تقاضا برای ماشین های دیجیتالی و رایانه ای روند رو به رشدی داشته است. اگرچه در ماه های ابتدایی سال ۲۰۲۰ یک وقفه کوتاه مدت در این زمینه رخ داد با این وجود کارشناسان برآورد کرده اند که ارزش بازار تا ۱۰ سال آینده از  پنج میلیارد دلار عبور خواهد کرد.

چین بزرگترین تولید کننده و صادر کننده منسوجات در جهان است و در سال ۲۰۱۸ حدود ۴۳ درصد از صادرات پوشاک جهانی را رقم زده است

جایگاه ویژه چین در بازار جهانی چرخ خیاطی دیجیتال و رایانه ای
در حقیقت به گفته کارشناسان با گسترش جمعیت جهانی، تقاضا برای پوشاک به طور قابل توجهی افزایش یافته و همین امر زمینه را برای پذیرش بیشتر ماشین های خیاطی و به تبع بالا رفتن ارزش آن فراهم می کند. این در شرایطی است که صنعت منسوجات از پنج سال گذشته شاهد جهش در سرمایه گذاری ها بوده و چشم انداز فروش ماشین های خیاطی را گسترش داده است. به طوری که سرمایه گذاری های صنعت نساجی چین در دارایی های ثابت در سال ۲۰۱۸ با افزایش ۵ درصدی در سرمایه گذاری های فناوری و نوآوری و در نتیجه افزایش بهره وری، پنج درصد گسترش یافت و این امر خود فرصتی درخشان برای تولیدکنندگان چرخ خیاطی برای افزایش ورود به غول شرق آسیا است.

در حقیقت کشور چین آماده است تا فرصت های بالایی را در این حوزه ایجاد کند زیرا بزرگترین تولید کننده و صادر کننده منسوجات در جهان محسوب می شود و در سال ۲۰۱۸ حدودا  ۴۳ درصد از صادرات پوشاک جهانی را رقم زده است.  

گفتنی است کارشناسان معتقدند که در میان افزایش دیجیتالی شدن فرآیندهای صنعتی، چرخ خیاطی های رایانه ای محبوبیت بیشتری پیدا می کنند چرا که این ماشین ها با بکارگیری فناوری خیاطی مبتنی بر  Wi-Fi و هوشمند به دستیابی به دقت بیشتر در خیاطی کمک می کنند.

کد خبر: ۹۴٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha